اخبار ایران

درگیری در دانشگاه شریف و خیابان‌های اطراف

روزهای بروجرد– روز و شب یکشنبه، دانشگاه صنعتی شریف صحنه تجمعات و درگیری های متعدد بود.


عصرایران: بر اساس گزارش ها و تصاویر منتشره، امروز نیز دانشجویان دانشگاه شریف همانند روزهای گذشته تجمع اعتراض امیز داشتند و خواستار آزادی دانشجویان بازداشتی بودند ولی شامگاه، این اعتراضات که بعضا با شعاری سیاسی تندی نیز همراه بود با ورود نیروهای امنیتی مواجه شد و کار به خشونت کشیده شد و حتی به پارکینگ دانشگاه هم رسید.

با گسترش درگیری ها و افزایش نگرانی خانواده ها و مردم از آنچه در دانشگاه شریف می گذرد، برخی شهروندان و خانواده های دانشجویان به سمت دانشگاه رفتند و درگیری های پراکنده ای نیز در اطراف این دانشگاه شکل گرفت.

درگیری در دانشگاه شریف و خیابان های اطراف
در ادامه وزیر آموزش عالی برای فرونشاندن درگیری ها شخصا به دانشگاه شریف رفت و با نیروهای امنیتی، استادان و دانشجویان حرف زد و نهایتاً موفق شد ترتیب خروج امن تعداد قابل توجهی از دانشجویان را به محیط خارج از دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی فراهم کند.

درگیری در دانشگاه شریف و خیابان های اطراف

در همین حال منابع خبری مرتبط با دانشجویان شریف، شایعه سازی ها مبنی بر حمله به خوابگاه های دانشجویی و کشته شدن تعدادی از دانشجویان را که باعث نگرانی خانواده ها شده است رد و تنها اعلام کرده اند تعداد نامعلومی از همکلاسی هایشان بازداشت یا مجروح شده اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close