اخبار بروجرد

یک سارق در بروجرد با ۲۲ فقره سرقت دستگیر شد

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد گفت: یک سارق محتویات خودرو با ۲۲ فقره سرقت در بروجرد دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ “مهدی مهدوی کیا ” افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم پروژه های ساختمانی و محتویات خودرو در سطح شهرستان بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی وی را حین سرقت دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به ۲۲ فقره سرقت اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد

سرهنگ”مهدی مهدوی کیا ” افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بروجرد پس از هماهنگی قضائی توسط چندین اکیپ از پلیس های تخصصی، کوپ و عوامل ستادی در حوزه کلانتری ۱۲ این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح سه کیلو و ۲۶ گرم انواع موادمخدر، پنج تیغه سلاح سرد، هشت فقره انواع سرقت، ۲۴ تن چوب صنوبر به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد توقیف ۱۱ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دیگر اقدامات این طرح عنوان کرد.

مهدوی کیا با بیان این مطلب که این گونه طرح ها به صورت مستمر در سطح این شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close