اخبار سیاسیلرستان

علی کورانی‌فر فرماندار دورود شد

روزهای بروجرد- در آئینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صیدعلی کورانی فر به عنوان فرماندار جدید شهرستان دورود معرفی شد.

به گزارش ایرنا در این آئین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه صنعت گردشگری جلوتر از بسیاری از صنعتها در جهان در حال حرکت است، گفت: صنعت گردشگری در شهرستان دورود به دلیل جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حبیب الله خجسته پور با اشاره به اینکه دورود شهر مهاجر گذیری است، بیان داشت: مهاجرپذیری باعث بوجود آمدن مناطق حاشیه نشین خواهد شد که این مناطق نیز آسیبهای اجتماعی فراوانی را به وجود می آورند به همین دلیل همه ما در مقابله با این آسیب ها مسئول هستیم.

وی امنیت و سلامت را ۲ نعمت بزرگ برای مردم دانست و گفت: در بحث سلامت دورود اقدامات خوبی از جمله هتلینگ بیمارستان ها، احداث اورژانس، احداث زایشگاه، احداث خانه های بهداشت روستایی و افتتاح مجتمع عالی سلامت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت هم فرماندار سابق و اعضای شورای تأمین دورود کارنامه خوبی از خود به جای گذاشتند، افزود: در این مدت پنج بار انتخابات در شهرستان دورود برگزار شد که در کنار سلامت، امنیت بالایی نیز بر روند انتخابات حاکم بود. 

خجسته پور اظهار کرد: حوادث و اغتشاشاتی که در دی ماه سال گذشته در کشور به ویژه در دورود رخ داد زنگ خطری برای ما مسئولان بود که راهی جز خدمت صادقانه به مردم پیش رو نداریم.

وی با تأکید بر لزوم آرامش سیاسی در جامعه افزود: آرامش سیاسی با بها دادن به احزاب و تشکل ها و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ محقق خواهد شد.

وی بر ایجاد فضای شادی و نشاط در سطح کلان کشور تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال جاری هیچگونه انتخاباتی نداریم پس دعوای سیاسی هم نخواهیم داشت لذا از این فرصت می بایست برای ایجاد فضایی پر شور و نشاط برای جوانان در جامعه فراهم کنیم.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق دورود تصریح کرد: مهندس کورانی فر با سمت های معاونت استاندار و فرماندار ویژه بروجرد در کارنامه خود به طورقطع در شهرستان دورود موفق خواهد بود و با یاری مسئولان شهرستانی مشکلات را مرتفع خواهد کرد.

** خروج آمریکا از برجام به منظور ایجاد جنگ روانی است 

امام جمعه دورود نیز در این آیین گفت: آمریکا پیش از این با عمل نکردن به تعهدات خود از برجام خارج شده بود و خروج ظاهری آنها به منظور ایجاد جنگ روانی است. 

حجت الاسلام رضا حقیان ضمن محکومیت خروج آمریکا از برجام افزود: این اقدام با تحریک رژیم صهیونیستی انجام شد. 

وی با بیان اینکه در این شرایط طبق گفتمان امام و انقلاب محکوم به استقامت هستیم، اظهار کرد: شرایط ما در ابتدای انقلاب مناسب نبود که از آن دوران تاکنون در سایه ایمان و رهبری امام(ره) تهدیدها را به فرصت تبدیل کردیم. 

امام جمعه دورود افزود: بی شک تهدیدهای اخیر مسئولان آمریکا بویژه رئیس جمهوری این کشور توسط مسئولان انقلاب و شهرستان دورود تبدیل به بهترین فرصت ها خواهد شد. 

وی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده است، گفت: با خروج این کشور از برجام جای هیچگونه نگرانی برای مردم وجود نخواهد داشت. 

گفتنی است در این مراسم امام جمعه دورود، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان، اعضای شورای تأمین و اداری شهرستان دورود، شوراها و دهیاران روستاهای دورود و جمعی از معتمدین حضور داشتند.

در پایان این مراسم ضمن قرائت حکم صیدعلی کورانی فر به عنوان فرماندار دورود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات ماشاءاله نعمتی فرماندار اسبق دورود تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close