اخبار بروجرد

عباس گودرزی: بروجرد آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از هیچ جنایتی کوتاهی نکرد اما نتوانست علیه مردم ایران عملیاتی انجام دهد.

به گزارش مهر، عباس گودرزی در آیین افتتاحیه سرای دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی با بیان اینکه بروجرد شهر استعدادهای درخشان است اما مورد بی مهری قرار گرفته است، افزود: شهرستان بروجرد آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته.

وی تصریح کرد: زمانی از شهرهای همجوار از معلمین و پزشکان بروجرد استفاده می کردند؛  از مسئولان می خواهیم علاوه بر طرح پیشرفت های حوزه علم و فناوری مشکلات را نیز مطرح کنند تا وزیر علوم در جریان قرار بگیرند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر امروز موشک دور برد نقطه زن می سازیم این عزت جمهوری اسلامی را نشان می دهد و به برکت خون شهدا به دست آمده است.

گودرزی با اشاره به اقتدار سیاسی نظام در منطقه و دنیا، بیان داشت: امروز نظام استکبار و آمریکای جنایتکار با تکیه بر اینکه مسلط به علم شده اند هر بلایی بر سر ملت ها می آورند؛  آمریکا هیچ غلطی نبوده که انجام نداده باشد، از هیچ جنایتی کوتاهی نکرده و وقتی می گوید تلاش می کنیم ملت ایران چهلمین سالگرد انقلاب را نبینند نه اینکه نخواسته اند بلکه نتوانسته اند علیه مردم ایران عملیاتی انجام دهند.

وی تاکید کرد: آمریکا با همکاری گروه های تروریستی تمام تلاش خود را کردند که امروز روی میز مذاکره بنشینند و مشاهده شد که خدعه کردند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دانشگاه ها باید ماموریت گرا باشند و برای آنها ماموریت علمی تعریف شود تا بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند.

گودرزی افزود: باید همه مسائل در دانشگاه ها آنالیز شود و سوال این است که چرا با این ظرفیت مراکز علمی وضعیت کشور باید به این صورت باشد؛ باید این بازی های سیاسی را کنار بگذارید و جستجو شود چه بلایی بر سر صنعت بروجرد آورده شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close