اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: دشمنان سال ۸۸ به دنبال راه اندازی انقلاب نارنجی بودند

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان درجریان اتفاقات سال ۸۸ به دنبال راه اندازی انقلاب نارنجی در ایران بودند و می خواستند آرامش نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی درهمایش گرامیداشت ۹ دی درمسجد امام خمینی (ره) بروجرد افزود: دشمن درسال ۸۷ سم پاشی علیه انقلاب و انتخابات را آغاز کرد که برخی نیز در داخل کشور اقدام به همسویی با بیگانگان کردند.

وی اظهارداشت: بعد از برگزاری انتخابات برخی محاسبات اشتباه مردم تهران برای تقلب درانتخابات باعث آمدن مردم به خیابان ها شد و در بین صفوف مردم افرادی معاند شروع به حمله به مساجد، بانک ها و تخریب اموال عمومی کردند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: اهانت های بزرگی درفتنه ۸۸ به نظام و مقدسات اسلام شد اما مردم بعد از مدتی متوجه شدند و صف خود را از آشوب گران جدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: روز ۹ دی سالروز بصیرت بود همه ملت ایران میثاق خود را با ولایت تجدید کردند و مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند.

وی ادامه داد: کمترین کاری که نظام با فتنه گران کرد محصورکردن آنها بود وعده ای که هم اکنون مخالف نظام و انقلاب هستند دنبال آزادی فتنه گران هستند.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: ازمسئولان اجرایی کشورتقاضا داریم به فکر مردم باشند و اگرمسئولی بی لیاقت است آن را عوض کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: مردم انقلاب و نظام را دوست دارند و خواستار بهبود اوضاع اقتصادی و نظارت بر بازار هستند.

وی یادآورشد: افرادی که به آنها مسئولیتی دراداره کشور داده می شود باید اخلاص داشته و دوستدار نظام و انقلاب باشند.

همایش ۹دی با حضور مسئولان و اقشارمختلف مردم بروجرد در مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close