اخبار بروجردلرستانویژه ها

شرایط بازگشایی مدارس در شهرهای استان اعلام شد/ اجباری برای حضور دانش آموزان نیست

روزهای بروجرد- مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نحوه حضور دانش آموزان در هفته اول بازگشایی مدارس استان را اعلام کرد.

گزیده سخنان علیرضا نخعی در این باره را در ادامه می خوانید:

  • مناطق سپید دشت، ویسیان و چگنی در وضعیت سفید قرار دارند و کلاس ها کاملا به صورت حضوری و با رعایت موارد بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

  • مناطق بروجرد، اشترینان، ازنا، پلدختر، معمولان، دورود، سیلاخور، کوهدشت، کوهنانی، طرحان و رومشکان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

  • در این مناطق دانش آموزان گروه بندی شده اند و سه روز در هفته را در مدرسه حضور خواهند داشت (کلاس ۳۵ دقیقه و بخش دیگر آموزش در بستر شبکه شاد)

 

  • ناحیه ۱ و ۲ خرم آباد، زاغه، بیرانشهر، الیگودرز، ززماهرو، الشتر، نورآباد و منطقه کاکاوند در وضعیت قرمز قرار دارند و کلاس ها حضوری برگزار نخواهد شد البته در مناطق روستایی و عشایری که تعداد دانش آموزان اندک است شورای مدرسه می تواند کلاس ها را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پاسخ به نگرانی برخی والدین درباره حضور دانش آموزان در مدرسه تصریح کرد: والدین را ملزم نمی کنیم که حتما دانش آموزان خود را به مدرسه بفرستند اما باید مراقب آموزش آنها از طریق فضای مجازی باشند و در تعامل با مدرسه قرار بگیرند مدرسه باید بداند که شرایط آموزشی دانش آموزی که در مدرسه حضور پیدا نمی کند به چه صورت است.

وی افزود: دانش آموزانی که علایم و یا بیماری های زمینه ای و یا یکی از افراد خانواده دچار بیماری هستند نباید در مدرسه حضور پیدا کنند.

گفتنی است وضعیت حضور دانش آموزان در مناطق لرستان بنابر گزارش روزهای چهارشنبه هر هفته دانشگاه علوم پزشکی استان امکان تغییر دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close