لرستان

واریز یارانه نقدی به حساب خانوار دارای کودکان زیر ۵ سال کذب است

روزهای بروجرد- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان واریز یارانه نقدی به حساب خانوارهای داراری کودک زیر ۵ سال را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، مریم کوشکی در جمع خبرنگاران گفت: شایعه واریز یارانه ی نقدی به حساب خانوار دارای کودکان زیر۵ سال مدتی است که در سراسر کشور شکل گرفته و مشکلاتی را برای پرسنل مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشتی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تجمع مردم در مراکز ارائه خدمات بهداشتی علاوه بر این که مخل امورات این مراکز شده، بلکه خطر انتشار و شیوع ویروس کووید ۱۹ را نیز به دنبال دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: این که این شایعه از کدام شهر و به چه شکل ایجاد شده مهم نیست و آنچه اهمیت دارد این است که مردم در این شرایط باید هوشیار باشند و به هرخبری که از منابع غیر رسمی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

کوشکی اظهار کرد: مردم مطمئن باشند اگر مواردی از این قبیل در دست اجرا باشد، از طریق رسانه‌های رسمی و مراکز جامع سلامت اطلاع رسانی می‌شود.

وی همچنین به برنامه‌های حمایتی تغذیه‌ای حوزه بهداشت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ای مشترک با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از سال ۸۳ تا کنون هر ساله انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: براین اساس خانواده‌های بی‌بضاعت دارای کودکان زیر ۵ سال با سوءتغذیه، شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌شوند تا از بسته حمایتی برخوردار شوند.

کوشکی عنوان کرد: شناسایی این خانواده‌ها در سال جاری انجام و معرفی شده‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close