لرستان

توزیع ۶۴۰ هزار کارت سوخت و هوشمند ملی در لرستان

روزهای بروجرد- مدیرکل پست لرستان گفت: کارت‌های  سوخت به دلیل نقص آدرس و یا تغییر مالکیت به‌صورت غیررسمی در باجه‌های پستی به‌صورت مرسولات معطله وجود دارند.


محمد ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه توزیع کارت هوشمند سوخت چندین سال است که در کشور در حال انجام است، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارت‌های هوشمند سوخت در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌عنوان یک نیاز برای استفاده مالکین خودروها قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: هر آنچه کارت سوخت از ابتدا طرح تاکنون در باجه‌های پستی به‌صورت معطل وجود داشته و به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم برگشت خوردند، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت پست تفاهم کردند که این کارت‌ها به اداره پست برگردانند و به چرخه توزیع درآیند.

مدیرکل پست لرستان گفت: با توجه به اینکه این کارت‌ها دارای نقص آدرس هستند و یا تغییر مالکیت به‌صورت غیررسمی رخ داده، کماکان در باجه‌های پستی به‌صورت مرسولات معطله وجود دارند.

ناظری خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود با در دست داشتن مدارک به باجه‌های ادارات پستی استان مراجعه و کارت‌های خود را دریافت کنند و یا با درخواست تغییر آدرس و ارسال به آدرس دیگر می‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت ملی پست به قسمت کارت سوخت مراجعه کنند و درخواست توزیع در مکانی دیگر و یا اصلاح آدرس و یا ارائه آدرس جدید ارائه دهند تا این تعداد کارت سوخت را به دست مالکین برسانند.

وی بیان کرد: آمار کارت هوشمند سوخت توزیع شده از ابتدای طرح تاکنون ۱۱۶هزار و ۴۸۵ فقره بوده و باجه معطله ۱۰ هزار و ۵۱۷ فقره بوده، آمار کارت هوشمند ملی توزیع شده ۵۲۳ هزار و ۲۰۶ فقره، باجه معطله هم ۱۲۰۰۰ فقره بوده‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close