اخبار بروجرد

جاده ارتباطی ۲۰ روستای بروجرد بازگشایی شد

روزهای بروجرد- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: بارش برف که از روز گذشته آغاز شده موجب بسته شده جاده ارتباطی ۶۰ روستای بروجرد شد که با تلاش راهداران مسیر ۲۰ روستای شهرستان بازگشایی شده است.

محمد ایرانشاهی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بازگشایی جاده ارتباطی ۴۰ روستای دیگر نیز تا ظهر امروز سه شنبه انجام خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه تعداد تصادفات جاده ای در زمان بارش برف و باران بر اثر لغزندگی جاده و رعایت نکردن فاصله طولی بیشتر شده است، افزود: جاده‌های اصلی شهرستان بروجرد است ولی تردد در جاده بروجرد به اراک محدوده گردنه هیراب و بروجرد به اشترینان به دلیل یخ زدگی سطح جاده فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

ایرانشاهی با بیان اینکه برخی رانندگان زنجیر چرخ به همراه ندارند و این باعث مشکلاتی در تردد جاده ای می شود، اظهار کرد: رعایت فاصله طولی بسیار مورد تاکید است که از سوی رانندگان باید مورد توجه و رعایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی افراد از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند به خصوص در شب تردد در جاده ها به علت کاهش دما و یخ زدگی همراه با مخاطراتی خواهد بود که بهتر است از آن پرهیز شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی، ادامه داد: هم اکنون نیروهای راهداری در جاده های ارتباطی مستقر هستند و تردد در جاده های شهرستان جریان دارد ولی رانندگان باید تجهیزات گرمایشی خودرو را قبل از حرکت کنترل و باک بنزین خودرو را پر نمایند.

شهرستان بروجرد دارای ۵۷۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۹۲ کیلومتر راه‌های اصلی و ۳۰ کیلومتر آزادراه است.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “جاده ارتباطی ۲۰ روستای بروجرد بازگشایی شد”

  1. پنجشنبه ۱۰ اسفند ادارات بروجرد تعطیل شده با توجه به تداوم سرما و….. فرماندار را خبردار کنید .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close