اخبار بروجرد

زندان در داخل شهر و بافت مسکونی باید به خارج از شهر منتقل شود

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: زندان داخل شهر و بافت مسکونی باید به خارج از شهر منتقل شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سومین جلسه بررسی لایحه قانون بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: پیشنهاد مهمی که در این جلسه مطرح شد این بود که سازمان زندان‌ها زندان‌های واقع در مرکز شهر و بافت مسکونی به بیرون از شهرها ببرند.

وی تصریح کرد: در این جلسه پیشنهاد شد که ساختمان‌های قدیم از طریق قیمت‌ کارشناسی واگذار و پول آن به‌صورت تهران. با پیمانکار در پروژه جدید هزینه شود.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: این ظرفیت بسیار ارزشمندی بود و در بروجرد با این مسئله را داریم و به دنبال انتقال زندان از سطح شهر به بیرون هستیم.

گودرزی اضافه کرد: متأسفانه با اختلاف یک رأی این پیشنهاد رأی نیاورد اما با توجه به اینکه بند پ ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم چنین ظرفیتی در آن دیده شده است.

وی بیان کرد: اینجا می‌گوید با اولویت شهرهای که می‌توان واگذار کرد اما از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد و پیگیر هستیم که زندان بروجرد را به بیرون از شهر منتقل کنیم.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: در این راستا پیگیری‌های صورت گرفته و با سازمان زندان‌ها و دستگاه‌های مسئول از جمله بهزیستی هماهنگ شده که زمینی بیرون از شهر به‌صورت توافقی به این مسئله اختصاص یابد.

گودرزی اضافه کرد: امید می‌رود با فروش زمین‌های داخلی شهر و تغییر کاربری شاهد رفاه بیشتر مردم و چینش منطقی ظرفیت‌ها در شهرستان باشیم.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close