اخبار بروجرد

۱۵ میلیارد ریال برای تعریض جاده دانشگاه آزاد بروجرد اختصاص یافت

روزهای بروجرد- مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: به منظور تعریض و اصلاح جاده دسترسی این واحد دانشگاهی ۱۵میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دانشگاه آزاد اختصاص می یابد.

علی زندی مهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در جاده ارتباطی روستایی واقع شده و تردد در این مسیر افزایش یافته و از ایمنی لازم برخوردار نیست این طرح با مشارکت اداره راه و شهرسازی شهرستان انجام می شود.

وی اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته از سوی دانشگاه در سه قسط متوالی و با توجه به پیشرفت فیزیکی طرح به مجری پرداخت می شود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد بیان کرد: با توجه به اینکه تعریض این جاده نیازمند ورود به حریم برخی اراضی کشاورزی و باغی است هزینه رفع معارضان که کشاورزان و باغداران می باشد را دانشگاه آزاد بروجرد پرداخت می کند.

زندی مهر اضافه کرد: با توجه به پیگیری ها و نشست های مشترک با فرماندار بروجرد، مدیر کل راه و شهرسازی لرستان و همچنین رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد این طرح دراردیبهشت ماه سال جاری اجرایی شود.

رئیس راه و شهرسازی بروجرد در این زمینه گفت: تعریض و رفع معارضان جاده دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیازمند حدود ۹۰میلیارد ریال اعتبار است.

احمد پارسا با اشاره به اینکه این طرح با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد هم اکنون به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است، بیان کرد: درصورت تامین اعتبار و حمایت دانشگاه آزاد بروجرد واستانداری لرستان این طرح در آینده نزیدک تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

دانشگاه آزاد بروجرد در یک جاده روستایی واقع شده که این مسیر نیز به روستای ونایی ازمناطق خوش آب و هوا و گردشگری با جاذبه های طبیعی در بسیاری از ایام سال به خصوص روزهای تعطیل با حجم بالای ترافیک روبرو است.

این جاده دارای عرض کم، پیچ و خم بسیار، غیر استاندارد و شیب زیاد همواره شاهد تصادف و خسارت های جانی و مالی بسیار است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close