اخبار بروجرد

ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و نبود امکانات آتش‌نشانی مهمترین معضل شهرداری بروجرد

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: ناوگان فرسوده اتوبوسرانی، نبود امکانات آتش‌نشانی و نداشتن ساختمان مرکزی شهرداری در بروجرد مهمترین مشکلات این سازمان هستند.

به گزارش فارس، رضا آریایی در بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه‌های شهرداری بروجرد، بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در سازمان شهرداری‌های کشور وجود دارد از این ارگان انتظار داریم که در حل مشکلات شهرداری بروجرد مسئولان استانی را یاری دهد.

وی با بیان مشکلات سازمان اتوبوسرانی بروجرد، افزود: سالیان زیادی است که ناوگان اتوبوسرانی بروجرد نوسازی نشده و همین عامل سبب فرسودگی این ناوگان شده، با توجه به اینکه وظیفه حمل و نقل دانشجویان دانشگاه آزاد  بروجرد بر عهده این ناوگان بوده و با توجه به تجره تلخ واحد علوم تحقیقات تهران انتظار داریم در نوسازی این ناوگان حمایت کافی صورت بگیرد.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه ساختمان شهرداری بروجرد پس از زلزله سال ۸۵ که باعث تخریب این بنا شد هنوز ساخته نشده، اظهار کرد: حدود ۱۲ سال است که شهرداری بروجرد در ساختمان‌های کناری فعالیت می‌کند برای حل این مشکل شورای شهر بروجرد به دنبال تجاری و اقتصادی کردن این ساختمان بوده و تنها مانع تحقق این طرح نبود تسهیلات ارزان قیمت است که امیدواریم مساعدت های لازم در این حوزه صورت گیرد.

آریایی با بیان مشکلاتی که سازمان آتش نشانی این شهر با آن‌ها روبرو بوده، تصریح کرد: در بروجرد شاهد وجود ساختمان‌هایی با بیش از  ۱۲ طبقه هستیم که اگر خدایی ناکرده اتفاقی در این ساختمان ها رخ دهد مجموعه آتش‌نشانی بروجرد امکانات ساده‌ای مانند نردبان که برای اطفاء آتش‌سوزی استفاده شود نیز ندارد.

وی با بیان انتقاداتی نسبت به قانون شهرداری‌های کشور، خاطرنشان کرد: چندین دهه است که قانون شهرداری‌های کشور دست نخورده و اکثریت مطلق تبصره‌ها و الحاقیه‌ها در این قانون قدیمی بوده که لازم است بروزرسانی در این حوزه صورت گیرد البته اقداماتی در حال اجرا بوده اما این اصلاحات از  سرعت کافی برخوردار نیست.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close