اخبار بروجرد

عباس گودرزی: تبعیض در استخدامی‌ها از بین برود/ تأکید بر اعزام تیم ویژه جهت بررسی مشکلات شهرداری بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب نیروی انسانی در کشور بایستی ضابطه‌مند انجام شود و تبعیض و بی‌تدبیری در استخدام نیروها از بین برود.

به گزارش فارس، عباس گودرزی در جلسه حل مشکلات شهرداری این شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: امام‌جمعه بروجرد در بین کارگران شهرداری بارها قرار گرفته و مجدانه پیگیر حقوق آنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت شهرداری بروجرد دل هر کسی را به درد می‌آورد، پرداخت حقوق کارگران مجموعه آن هم در شرایط معیشتی حال حاضر مدت‌ها است به تعویق افتاده و این نگران کننده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی مشکلات شهرداری بروجرد را محصول بی‌تدبیری چندین ساله مدیران عنوان و تصریح کرد: جذب نیروی انسانی در کشور بایستی ضابطه‌مند انجام شود و تبعیض و بی‌تدبیری در استخدام نیروها از بین برود.

گودرزی ریشه بسیاری از مشکلات را تبعیض‌‌ها، دخالت‌ها و حمایت‌های نابجا خواند و گفت: سوءاستفاده از جایگاه متأسفانه مشکلی است که گاهی سهم‌خواهی‌ها و ویژه‌خواهی‌ها را منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات باید متناسب با مشکلات توزیع شود، اظهار داشت: کمک به بروجرد تبعیض روا محسوب می‌شود چرا که این توازن تعادل به هم خورده و بروجرد اکنون وضعیت  خوبی ندارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شایسته است تیم ویژه‌ای به بروجرد اعزام شود و با افرادی که با کوتاهی‌های خود در جریانات اخیر شهرداری این شهرستان نقش داشتند بدون هیچ‌گونه ملاحضه‌‌ای برخورد شود.

گودرزی با بیان اینکه اعضاء شورای شهر و همچنین نماینده‌های بروجرد در مجلس بایستی پاسخ‌‌گوی وعده‌های خود شوند، گفت: بدون هیچ‌گونه سبقه تبلیغاتی و شعاری تکلیف داریم که برای مردمی که به ما اعتماد داشتند، سنگ تمام بگذاریم.

وی با بیان اینکه بروجرد بارهای بر زمین مانده زیادی دارد که بایستی تعیین تکلیف شوند، بیان داشت: فارغ از جناح بازی و دسته‌بازی و کنارگذاشتن اختلاف‌های سیاسی باید نسبت به رفع مشکلات گام برداشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close