اخبار بروجرد

توزیع مرغ و گوشت با نرخ دولتی در بازار بروجرد آغاز شد

روزهای بروجرد- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمزمنجمد، تخم مرغ و برنج با نرخ دولتی در بازار بروجرد آغاز شد.

علی شاهرودی درگفت و گو با ایرنا اظهار داشت: درمجموع ۶۴ تن برنج تایلندی، گوشت برزیلی و مرغ منجمد و ۸۰ کارتن تخم مرغ به نرخ دولتی در بازار بروجرد عرضه خواهد شد.

وی افزود: توزیع مرغ منجمد به قیمت هرکیلوگرم ۸۹هزار ریال، گوشت قرمز برزیلی هرکیلوگرم ۲۹۰هزار ریال و برنج درجه یک و۲ هرکیلوگرم ۵۵ و۴۳هزار ریال توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: عرضه کالاها با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت سفید و قرمز، تخم مرغ و برنج صورت گرفته و در نقاط مختلف بروجرد به صورت کلی جزئی و عمده انجام می شود.

شاهرودی اضافه کرد: امسال درمجموع ۱۵۲تن برنج، ۴۵ تن گوشت قرمز برزیلی، ۱۵ تن گوشت گرم و ۷۴ تن مرغ منجمد از طریق عوامل و فروشگاه های زنجیره ای این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان بروجرد قطب بزرگ تولید مرغ دراستان و منطقه است وهم اکنون ۱۴۶ واحد پرورش مرغ گوشتی با مجموع ظرفیت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در هر دوره ۴۵ روزه در این شهرستان فعال هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close