اخبار بروجرد

امام جمعه خرم آباد خواستار پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد شد

روزهای بروجرد- امام جمعه خرم آباد خواستار پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد شد.

به گزارش مهر حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی در حاشیه خطبه های نماز جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز کسانی را در جامعه داریم که یاور و پناهی جز خداوند ندارند، مصادیق متعددی وجود دارد، افزود: از جمله این افراد کارگران شهرداری هستند که در این فصل زمستان و در سرمای صبح قبل از اذن صبح برمی خیزند تا خیابان و کوچه ها را تمیز کنند تا ما خواب از بیدار شویم و از خیابان های تمیز عبور کنیم.

میرعمادی ادامه داد: این در حالیست که کارگران الان ۶ یا ۹ ماه است که حقوق نگرفته اند، چرا حقوق این کارگران پرداخت نمی شود؟ چرا کارگران شهرداری بروجرد باید ۶ ماه حقوق نگرفته باشند؟

وی گفت: اینها دادشان را به چه کسی بگویند؟ اینها جز خداوند کسی را ندارند، مجبورند جمع شوند و درخواست حقوق معوقه بکنند در حالیکه به صراحت اعلام می کنند ما پیرو ولایت هستیم و اعتقاد به نظام داریم و اهل جمعه و جماعت و پایبند مسائل دینی هستیم، می گویند حرف ما این است که حقوق نداریم و حقوق ما را کسی نمی پردازد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: حتی برخی از این افراد از محل خانه شان تا کوچه و خیابانی که باید تمیز کنند پول کرایه ندارند و مجبورند نیم ساعت زودتر راه بیفتند و پیاده بروند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close