اخبار بروجرد

افتتاح دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی در اشترینان

روزهای بروجرد- دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی اشترینان با حضور مسئولین این بخش ، رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان وجمعی از هنرمندان تئاتر بروجرد افتتاح شد.

طی یک مراسم دفتر نمایندگی انجمن هنرهای نمایشی اشترینان با حضور مسئولین این بخش، رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان، مسئول دبیرخانه ی دائمی تئاتر و مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان تئاتر بروجرد افتتاح شد .

 فرزاد زیدی نژاد ، رییس انجمن هنرهای نمایشی لرستان در حاشیه این مراسم با تاکید به نگاه ویژه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به هنرهای نمایشی، گفت: با حمایت های این اداره کل و همت انجمن هنرهای نمایشی استان ، دفتر این انجمن در تمامی مناطق استان ایجاد شده تا علاقه مندان به تئاتر بتوانند از ظرفیت های آن بهره ببرند .

در بخشی از این مراسم صارمی، بخشدار اشترینان ، با اشاره به ظرفیت هنرهای نمایشی در بیان موضوعات اجتماعی گفت : تئاتر این ظرفیت را دارد که با اشاره به کاستی ها یا نواقص اجتماعی و … توجه مسئولین را به این موضوعات جلب کند و زمینه ی بهبود آن وضعیت فراهم شود .

در بخش پایانی این مراسم غلامعباس گودرزی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر بروجرد، ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و انجمن هنرهای نمایشی لرستان گفت : اشترینان از ظرفیت های خوبی در زمینه ی هنرهای نمایشی بهره می برد و بسیاری از هنرمندان این دیار با حضور در بروجرد به فعالیت پرداخته اند و از امروز باید به فکر توسعه تئاتر در اشترینان باشند .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close