اخبار بروجردویژه ها

آقای استاندار! لطفا ثبات را به بروجرد برگردانید/ هشت ماه برای سرپرستی فرمانداری بروجرد کافی نیست؟

روزهای بروجرد- از ۱۹ اردیبهشت ۹۷ که حکم سرپرستی رضا آریایی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان بروجرد ابلاغ شد قریب هشت ماه گذشته است اما همچنان استاندار لرستان از زدن حکم قطعی ایشان امتناع کرده است.

مسلما این تعلل علاوه بر اینکه ثبات مدیریت نماینده عالی دولت در بروجرد را از بین برده است بدون شک یک ضعف بزرگ برای دولت تدبیر و امید و بویژه استاندار لرستان جناب آقای دکتر خادمی است چرا که دومین شهر استان هنوز در تب و تاب حکم سرپرستی نماینده عالی دولت است.

برخی شنیده‌های تایید نشده از فشارهای برخی اشخاص و محافل به استاندار لرستان برای جلوگیری از صدور حکم رضا آریایی خبر می‌دهد این در حالی است که وی علاوه بر حمایت قاطع ستاد دکتر روحانی، حمایت قاطبه مردم بروجرد و رسانه‌های شهرستان را هم در کنار خود دارد.

مضاف بر اینکه سابقه طولانی و موفق مدیریتی آریایی به عنوان مدیرکل ادارات استان، معاونت استانداری و فرمانداری چند شهر و آشنایی با فضای سیاسی – اقتصادی شهرستان بروجرد مزیت‌هایی است که وی را در این جایگاه موفق خواهد کرد کما اینکه رضایت قاطبه مردم و رسانه های محلی از عملکرد چند ماه ایشان گواه بر این مدعاست.

جناب آقای دکتر خادمی! بدون شک عملکرد شما در شهرستان بروجرد زیر ذره‌بین مردم و طرفداران دولت است. آیا باید حتما طوماری  نوشته و به وزارت کشور ارسال شود تا نظر قاطبه مردم بروجرد بر شما عیان گردد؟

نگذارید در این برهه حساس که شهر به آرامش و ثبات نیاز دارد خواب‌های برخی برای ایجاد تنش به بهانه سیاسی-اقتصادی تعبیر شود.

بدون شک تدبیر استاندار محترم مایه امید، آرامش و پیشرفت بروجرد خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “آقای استاندار! لطفا ثبات را به بروجرد برگردانید/ هشت ماه برای سرپرستی فرمانداری بروجرد کافی نیست؟”

  1. سلام
    وقتی زمانی ۵۶% صنعت استان در بروجرد بود و بر اثر بی کفایتی و سوء تدبیر و یا حتی از روی عمد بلایی سر صنعت و اشتغال ما آوردند که امروز ۳۳% از صنعت استان در بروجرد میباشد و تمام کارخانه های بزرگ و کوچک ما تعطیل شدن و صد ها نفر از کارگران بیکار شدن و هنوز هم این روند با بازداشت و زندانی کردن مدیران خوشنام و صاحب برند ادامه دارد .
    متاسفانه کسی بفکر نیست که بخواهند ثبات را به شهر برگردانند وتنها اتفاقی که در این چند سال برای بروجرد و بچه های ما افتاده هجرت و رفتن با ناامیدی از شهر و دیارمان بوده و بس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close