ورزش

کی‌روش: در بازی اول، کسی نمی‌گوید مدعی است/ برانکو عراق را تحسین و از اوکراینی‌ها حمایت می‌کند!

روزهای بروجرد-سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از پیروزی تیمش مقابل یمن ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی پنج بر صفر ایران مقابل یمن گفت: معمولا در بازی‌های اول جام ملت‌ها می‌بینیم که بازیکنان با استرس کار را شروع می‌کنند ولی خوشبختانه گل اول را خیلی زود زدیم و به تیم حریف فشار وارد کردیم.

وی افزود: یمنی ها اشتباهاتی داشتند و ما از آن استفاده کردیم. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم و همین‌طور به بازیکنان یمن که تا آخرین لحظه برای تیمشان جنگیدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که امید ابراهیمی باید از زمین بازی اخراج می‌شده و از طرفی شاگردانش بازی خشنی را ارائه کرده‌اند، گفت: شما در استادیوم بودید؟ قبل از اینکه آزمون کاری انجام بدهد بازیکن یمن عمل خطا را انجام داد ولی بازیکنان ایران کاملا بازی را جدی گرفتند و دیدید که قاطعانه پیروز شدند.

او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای معتقدند که ایران باید قهرمان شود، گفت: البته این طبیعی است چون توقعات هواداران است ولی برخی از افراد که این حرف‌ها را می‌زنند، کسانی هستند که کاری برای رشد فوتبال انجام نمی‌دهند.

کی‌روش درباره شناختش از تیم ویتنام اظهار کرد: من ویتنام را از چند سال پیش و از زمانی که یکی از دوستانم سرمربی این تیم بود، می‌شناختم. مطمئنا این تیم خیلی خطرناک و سرعتی است و رشد زیادی داشته به خصوص که از خط دفاع به خوبی توپ را به خط حمله منتقل می‌کنند.

او درباره شروع خوب تیم ملی فوتبال ایران در این جام، گفت: شروع خوب برای همه خیلی خوب است و برد همیشه خوشحال کننده است. در بازی اول هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید مدعی است. نتایج بازی‌های اول به تیم من و بازیکنانم خیلی کمک کرد که هوشیار باشیم. با همه تمرکز وارد بازی شدیم و خوشحالم که برنده شدیم. ما به هیچ تیمی کاری نداریم و تنها کار خودمان را انجام می‌دهیم.

کی‌روش در خصوص اظهارات برانکو که گفته بود ایران چرا نباید بتواند عراق را شکست دهد، گفت: الان باید مسائل را به مسائل خانگی تغییر بدهیم. (باخنده) قبل از این‌که حرفی در این مورد بزنم، باید دوباره به بازیکنانم تبریک بگویم و از سرمربی یمن هم تشکر کنم. از هواداران ایران و یمن ممنون هستم. در مورد این آقا باید بگویم همه او را می‌شناسیم. او فردی است که همیشه می‌گفت فوتبال ایران سیرک است.

وی تاکید کرد: دقیقا در لحظاتی که ۸۵ میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می‌کنند، فردی هوشمند و خارق العاده، مربی عراق را تحسین می‌کند. کسی که در خدمت فوتبال ایران است، از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می‌کند و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد، باز هم نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. حمایتی که باعث شد تیم‌های دیگر ضرر کنند اما او شهره است که از بازیکنان اوکراینی حمایت کند. بهتر است در این شرایط این مرد باهوش را تنها بگذاریم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره مشکلات خط دفاع تیمش بیان کرد: بله ممکن است در ۹۰ دقیقه برخی مشکلات رخ بدهد. مثلا در لیگ‌های ایران و قطر اکثر تیم‌ها تلاش می‌کنند تا ببینند در میانه میدان چه اتفاقاتی می‌افتد ولی خط دفاع ما در میانه زمین خط حمله حریف را کنترل کرد.

او درباره عملکرد آزمون و طارمی گفت: مطمئنا این گل‌ها به اعتماد به نفس مهاجمان ما اضافه می‌کند ولی مهمترین مساله این بود که انتقال توپ از خط دفاع به هافبک و حمله ما به خوبی انجام شد.

کی روش در پایان نشست خبری خطاب به خبرنگاران بیان کرد: از این‌که مجبور شدم مسائل خانوادگی را عنوان کنم، عذر خواهی می‌کنم.

وب دروازه بان بی ثمر باقی ماند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close