اخبار بروجردویژه ها

معاون عمرانی وزارت کشور: ساخت پل شهدای دانش آموز بروجرد را در دستور کار خود قرار دهیم

روزهای بروجرد- معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور از برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات شهرداری خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.

به گزارش مهر، مهدی جمالی نژاد در سفر به بروجرد برای بررسی و پیگیری مشکلات بروجرد و بازدید از برخی پروژه های شهرداری بروجرد، با بیان اینکه خرم آباد و بروجرد شهرهایی با پیشینه و اصالت هستند، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی فعلی ممکن است این شهرها مشکلاتی داشته باشند اما در عین حال از پروژه های خوبی بازدید کردیم.

برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات شهرداری خرم‌آباد و بروجرد

وی، افزود: در پرداخت حقوق کارکنان و پرسنل شهرداری ها جلساتی داشتیم که تلاش بر این است در کنار پویا بودن پروژه های عمرانی پرداخت حقوق کارکنان را هم داشته باشیم.

معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا در آینده با اتخاذ تدابیر کوتاه، میان و بلند مدت مشکلات شهرداری های خرم آباد و بروجرد را برطرف کنیم.

جمالی نژاد، ادامه داد: شهرداری ها نهادهای غیر دولتی هستند که می بایست مدیریت درآمد و هزینه ها را با هم داشته باشند و در هزینه کرد شهرداری ها باید تدبیر شود چرا که صرفه جویی را به دنبال داشته و خود نوعی درآمدزایی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بروجرد در گذشته جزء شهرهای خوب کشور بوده است، تاکید کرد: در رابطه با عدم و یا دیر کرد پرداخت حقوق کارکنان شهرداری حتما باید یک آسیب شناسی انجام شود که چه موضوعی باعث شده اینچنین مشکلاتی پیش بیاید.

ادامه ساخت پل شهدای دانش آموز بروجرد

معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، گفت: به طور قطع پرداخت حقوق کارکنان شهرداری برای ما از اولویت خاصی برخوردار است و مطمئن هستیم با همفکری و همگرایی همه دستگاه های شهرستانی و استانی تدابیری اندیشیده شود که دستمزدها پرداخت شود.

جمالی نژاد با اشاره به تاخیر ساخت پروژه پل شهدای دانش آموز بروجرد نیز، ادامه داد: متاسفانه مشکل نقدینگی شهرداری بروجرد موجب کندی یا متوقف شدن پروژه های عمرانی شده است.

وی، گفت: نیاز است برای رفع مشکلات جلساتی برگزار کنیم و به دنبال تولید ثروت باشیم چرا که در خرم آباد و بروجرد ظرفیت های بالایی وجود دارد و در شهرهای دیگر مشکلاتی هست که در این دو شهر وجود ندارد پس برای تولید ثروت باید ورود پیدا کنیم.

معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور، ایجاد درآمد پایدار شهرداری ها، منابع ثابت در شهرداری ها و مدیریت هزینه ها را از راه های رسیدن به تولید ثروت عنوان کرد.

جمالی نژاد، یاد آور شد: در نظر داریم ادامه ساخت پل شهدای دانش آموز بروجرد را در دستور کار خود قرار دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close