اخبار بروجرد

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش: رفع مشکل کمبود نیرو در آموزش و پروش بروجرد در دستور کار قرار دارد

روزهای بروجرد- مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رفع مشکل کمبود نیرو در آموزش و پروش بروجرد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، خدانظر دریکوند در همایش گرامیداشت هفته معلم در این شهرستان با اشاره به عدم برنامه‎ریزی در ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش لرستان در سال‎های گذشته اظهار کرد: سال گذشته از سهمیه جذب نیرو در شهرستان‎های دارای نیروی مازاد استان کسر و به سهمیه شهرستان‎هایی که کمبود نیرو دارند افزوده شد.

وی اظهار امیدواری کرد در بازه زمانی چند ساله کمبود نیرو در آموزش و پرورش شهرستان بروجرد و دیگر شهرستان‎های استان لرستان که با این مشکل دست به گریبان هستند جبران شود.

مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:حلقه‎های توسعه، پیشرفت و تغییر در آموزش وپرورش و تعلیم و تربیت شهرستان بروجرد در حال وصل شدن به یکدیگر است و امید است شاهد روزهای شکوفایی آموزش و پرورش این شهرستان باشیم.

 دریکوند خاطر نشان کرد: معلمان شهرستان بروجرد می‎توانند طرح‎ها و پیشنهادات خود را در خصوص الگوی مدیریت مدارس که ضرورت مطرح شدن در سطح ملی را داشته باشند ارائه داده تا به وزارت خانه ابلاغ شود.

وی یکی از مشکلات عمده آموزش و پرورش لرستان را  کم رونقی هنرستان‎ها و مدارس کارو دانش استان دانست و تاکید کرد: همچنین طرح‎های پیشنهادی برای رونق بخشی به این مدارس نیز در وزارت آموزش و پرورش مطرح می‎شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close