اخبار بروجرد

برف ۹۰ درصد راه‌های روستایی بروجرد را مسدود کرد

روزهای بروجرد- رئیس پلیس راه شهرستان بروجرد گفت با بیان اینکه برف ۹۰ درصد راه‌های روستایی بروجرد را مسدود کرده است گفت: کمبود وسایل و ابزار مورد نیاز در راهداری یکی از عواملی است که منجر شده تا راهداری نتواند به موقع مسیرها را بازگشایی کند.

سرهنگ محسن حقیقی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: به دلیل بارش برف سنگین از ساعت ۲ بامداد محورهای بروجرد به سمت اراک و گردنه زالیان بسته شد ولی با همت اداره راه توانستیم مسیر را برف روبی کنیم تا خودروها بتوانند به راحتی تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه کلیه راه‌ها و محورهای مواصلاتی باز است ولی به دلیل بارش سنگین برف تنها با زنجیر چرخ می‌توان تردد داشت افزود:  متاسفانه وسایل برفروبی در چنین شرایطی کم است و ما از وسایل سپاه برای بازگشایی معابر و جاده‌ها استفاده کردیم.

رئیس پلیس راه شهرستان بروجرد عنوان کرد: محور بروجرد به سمت اشترینان و ملایر نیز بازگشایی شده ولی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در رابطه با وضعیت جاده‌های روستایی نیز بیان کرد: با توجه به بارش سنگین در شبانه روز گذشته بیش از ۹۰ درصد از جاده‌های روستایی مسدود است و امکان تردد در روستاها وجود ندارد.

حقیقی تاکید کرد: با توجه به اینکه بارش برف تا فردا ادامه دارد از همشهریان عزیز تقاضا دارم از رفتن به سفر اجتناب کنند و اگر قصد سفر به ضرورت را دارند با زنجیر چرخ و داشتن لوازم گرمایشی در جاده تردد داشته باشند در غیر این صورت جلوی این خودروها گرفته شده و از خروج آنها جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: کمبود وسایل و ابزار مورد نیاز در راهداری یکی از عواملی است که منجر شده تا راهداری نتواند به موقع مسیرها را بازگشایی کند و اگر در مسیر جاده اشترینان به بروجرد سپاه کمک نمی‌کرد تا عصر مسیرها مسدود می‌ماند.

رئیس پلیس راه شهرستان بروجرد اظهار داشت: تقاضای پلیس راه و راهداری شهرستان از مسئولان ادارات به ویژه فرمانداری شهرستان به عنوان ستاد بحران این است که در چنین مواقعی به کمک راهداری بیایند تا کارها زودتر انجام پذیرد و برای راهداری‌ها امکانات لازم را تهیه کنند تا دچار مشکل نشویم. این برف تنها برف امسال بود اگر در طول زمستان چندین نوبت بارندگی به این شدت داشتیم وگرنه مطمئنا با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close