اخبار ایران

تجمع و اعتراض در الیگودرز و شاهین‌شهر

روزهای بروجرد- در حالی که خبرگزاری صداوسیما، وضعیت استان خوزستان بعد از چندین شبانه‌روز اعتراض نسبت به بی آبی را آرام گزارش کرده است، برخی منابع خبری از برگزاری تجمع و اعتراض در الیگودرز استان لرستان خبر داده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در ویدئوها و تصاویری که از وضعیت دیشب شهر الیگودرز استان لرستان و شاهین‌شهر اصفهان در فضای مجازی منتشر شده است، تجمعات اعتراضی برگزار شده و در تصاویر منتشر شده، برخی افراد را نشان می‌دهد که بر اثر تیراندازی مجروج شده‌اند. همچنین ادعا شده که یک نفر در جریان این اعتراضات کشته شده است. هنوز مقامات رسمی درباره وضعیت الیگودرز توضیحی ارائه نداده‌اند.

خبرگزاری صداوسیما درباره وضعیت دیشب خوزستان نوشته است: در پی تنش‌های آبی به وجود آمده در خوزستان در چند شب گذشته تجمعاتی در استان شکل گرفته بود. شبهای گذشته در برخی شهر‌های استان خوزستان همچون، ماهشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، شوش و ایذه و در مواردی هم دزفول که در روز‌های گذشته شاهد اعتراضات مردمی بود. با توجه به جاری شدن آب در رودخانه کرخه از روز گذشته اعتراضات در اغلب شهر‌های خوزستان درغرب استان فروکش کرد و دیشب هم مابقی شهر‌ها به آرامش رسیدند.

استاندار خوزستان به همراه فرمانده سپاه استان روز پنجشنبه به ایذه رفت و پس از دیدار با بزرگان این شهرستان قول دادند مشکلات آبی آن‌ها را پیگیری کنند و همین امر در آرام کردن مردم ایذه که دو شب پیاپی نا آرام بود نقشی موثر داشت.

همچنین روز گذشته استاندار خوزستان با جمعی از بزرگان و شیوخ عرب شهر‌های غرب خوزستان دیدار کرد. 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close