اخبار بروجرد

گودرزی با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی مطرح کرد: ایران جزیره امن و ثبات است

روزهای بروجرد- عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: ساقط شدن پهپاد آمریکایی یک اقدام شجاعانه از سوی نیروهای پدافند جمهوری اسلامی بوده است و این حرکت مهم نشان داد که ایران جزیره امن و ثبات است.

عباس گودرزی در گفت و گو با خانه ملت، به ساقط شدن پهپاد آمریکایی از سوی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: درآموزه های دینی ما به صراحت آمده است که اگر دشمنان به شما تجاوز و تعدی کرده اند،همانند خود آنها رفتار کنید،بنابراین اینها به سرزمین ما تجاوز کرده اند و بایستی پاسخ دندان شکنی به آنها داده شود.

ایران با صلابت، مقتدر و مجهز امروز متفاوت از گذشته است

وی افزود: ایران با صلابت، مقتدر و مجهز امروز متفاوت از گذشته است، روزگاری که ایران نه تنها توان موشکی نداشت بلکه ساده ترین امکانات دفاعی را هم نمی توانست تولید کند اما امروزه اینچنین نیست بلکه کشورمان مجهز به سلاح های پیشرفته، دقیق و نقطه زن ساخت داخل است.

آسمان ایران امن ترین آسمان دنیا است

عضو فراکسیون ولایی مجلس به ساقط شدن پهپاد آمریکا از سوی نیروی هوایی جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: ساقط شدن پهپاد آمریکا پیام مهمی را به دنیا صادر کرد و آن هم این است که آسمان ایران امن ترین آسمان دنیا است و هر شی پرنده ای که بخواهد به حریم هوایی ایران تجاوز کند قطعا مورد هدف نیروهای پدافند و با اقتدار ایران اسلامی خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران توان مقابله با دشمنان این نظام را دارد

نماینده مردم بروجرد اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران نه تنها توان مقابله با دشمنان این نظام را دارد بلکه در نقطه به نقطه منطقه هم جبهه مقاومت این آمادگی را دارد که کوبنده ترین پاسخ ها را به کوچکترین تجاوزهای آمریکا نشان دهد.

دشمنان هنوز پیام های مهم رهبری را به خوبی درک نکرده اند

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان اشاره و تاکید کرد: حضرت آقا اخیرا فرموده اند که دشمنان بدانند که “دوران بزن در رو گذشته است و اگر یکی بزنید ده تا می خورید” و معلوم شده است که دشمنان هنوز این پیام رهبری را به خوبی درک نکرده اند.

گودرزی تصریح کرد: ساقط شدن پهپاد آمریکایی یک اقدام شجاعانه از سوی نیروهای پدافند جمهوری اسلامی بوده است و این حرکت مهم نشان داد که ایران جزیره امن و ثبات است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close