ورزش

با مخالفت شورای تامین؛ جشن حمایت از تیم ملی هم لغو شد!

روزهای بروجرد- «جشن حمایت مردمی از تیم ملی فوتبال» عنوان مراسمی است که قرار بود در آستانه جام ملت‌های آسیا و برای رونمایی از سرود تیم ملی فردا برگزار شود اما در فاصله یک روز مانده به برگزاری این مراسم و با وجود تمام برنامه ریزی‌های انجام شد، برگزاری مراسم فوق با مخالفت شورای تامین لغو شد.

قرار بود در این مراسم ماهور، خواننده سرود تیم ملی این سرود را به صورت زنده اجرا کند ضمن اینکه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و حناچی شهردار تهران نیز از مهمانان ویژه دعوت شده به این مراسم بودند. در واقع فدراسیون فوتبال از آنجایی تصمیم به برگزاری جشن حمایت مردمی از تیم ملی گرفت که این تیم بدون مراسم بدرقه، راهی محل برگزاری جام ملت‌های آسیا در امارات شد.

البته  کمیته فرهنگی فدراسیون این گونه پیش‌بینی کرده بود که در بازگشت ملی پوشان از قطر به کیش و پیش از اعزام به امارات، مراسم بدرقه‌ای را روی کشتی تفریحی برگزار کند اما از آنجا که هماهنگی‌های لازم با کادر فنی انجام نشده بود برگزاری این مراسم بدرقه به طور کلی منتفی شد.

بر همین اساس قرار بر این بود که در آستانه آغاز جام ملت‌های آسیا، با برگزاری جشن مردمی، ضمن رونمایی از سرود ویژه تیم ملی در این رقابت‌ها، حمایت مردمی از ملی‌پوشان در دیدارهای پیش رو اعلام شود. این گونه عنوان شده که برای این مراسم که قرار بود در بوستان آب و آتش برگزار شود هماهنگی‌های لازم با شورای اماکن انجام شده بود و این شورا نیز سه‌شنبه موافقت خود را اعلام کرده بود با این حال امروز شورای تامین با برگزاری مراسم مورد نظر مخالفت کرد. بدین ترتیب بعد از مراسم بدرقه، جشن مردمی حمایت از تیم ملی فوتبال نیز منتفی شد.

مهر

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close