اخبار بروجرد

بروجردی مطرح کرد: ضرورت بهره‎مندی از ظرفیت قرارگاه خاتم‎الانبیاء(ص) در جهت آبادانی بروجرد

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء(ص) در راستای کمک به عمران و آبادانی شهرستان بروجرد غافل و بی‎بهره ماند.

به گزارش فارس، علاءالدین بروجردی عصر امروز در جلسه هم‎اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر این شهرستان اظهار کرد: ظرفیت قرارگاه خاتم‌‏الانبیاء (ص) در اجرای پروژه‎های عمرانی و کمک به عمران و‌ آبادانی بروجرد مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در شرایطی که شهرداری بروجرد توان مالی لازم برای اجرای پروژه‎های عمرانی را ندارد، نباید از ظرفیت جذب سرمایه‎گذار و پتانسیل قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء(ص) در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان غافل ماند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از قرارگاه خاتم‎الانبیاء (ص) به عنوان یکی از پاک‌ترین و قوی‌ترین ارگان‎های اقتصادی کشور یاد و بیان کرد: حال آنکه در عمر کاری شورای چهارم شهر بروجرد و در شرایطی که قرار بود این قرارگاه چند پروژه عمرانی را در این شهرستان اجرا کند، مانع فعالیت آن شدند.

بروجردی خاطرنشان کرد: در شرایطی که ساخت و سازها به عنوان منابع اصلی درآمدی شهرداری متوقف است و این نهاد منابع مالی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی را در اختیار ندارد، باید با کنار گذاشتن خیال‌پردازی‌ها و تصورات نادرست از پتانسیل این قرارگاه در جهت اجرای پروژه‎های عمران شهری بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تزریق چندین میلیارد تومان اعتبار از سوی این قرارگاه به معنای آبادانی شهرستان بروجرد و تقویت اشتغالزایی در آن است، تاکید کرد: مادامی که اعتبار نداریم و نخواهیم از ظرفیت‎های اینچنینی استفاده کنیم، تا چندین سال دیگر هم وضعیت به همین منوال است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار واکاوی و کالبدشکافی دلایل و چرایی ناتوانی در زمینه جذب سرمایه‎گذار در این شهرستان شد و افزود: از سویی با پیشنهاد ایجاد کارگروه جذب سرمایه در شورای شهر موافقم، البته در این کاگروه باید مصوبات شورا مبنای کار قرار گرفته و از کار سلیقه‎ای جلوگیری شود.

بروجردی با اشاره به اینکه فرصت‎ها به اندازه کافی از دستمان رفته است، از اعضای شورای شهر بروجرد خواست که فرصت‎سوزی نکرده و پس از اتخاذ تصمیمات بلافاصله اقدام به انجام کار کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید چتر حمایتی بر سر سرمایه‎گذاران گستراند، گفت: درصورتیکه بستر را برای سرمایه‌گذاران و فعالیت‎های عمرانی و اقتصادی آن‎ها فراهم نکنیم، نمی‎توان به حضور آنان در بروجرد خوش‌بین بود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close