اخبار بروجرد

۱۲۰ کودک کار تحت پوشش موسسه خیریه مهر یزدان بروجرد هستند

روزهای بروجرد- مسئول مشارکت های مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد با بیان اینکه ۱۲۰ کودک کار و خیابانی تحت پوشش این موسسه خیریه هستند، گفت: این کودکان به همراه خانواده ها یشان از خدمات حمایتی خیرین و اداره بهزیستی شهرستان برخوردار می شوند.

شیرین سبزی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد کودکان کار و خیابانی تحت پوشش از بین ۷۰۰ پرونده افراد بد سرپرست و بی سرپرست شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز به مناسبت هفته مبارزه با بیماری ایدز ۴۰ نفر از کودکان کار و خیابانی این موسسه به همراه والدینشان مورد آزمایش رایگان قرار گرفتند.

مسئول مشارکتهای مردمی موسسه خیریه باران مهر یزدان بروجرد بیان کرد: به صورت دوره ای نیز همه کودکان کار و خیابانی تحت پوشش و والدین آنها مورد تست بیماری ایدز قرار می گیرند.

سبزی با اشاره به ارائه آموزش های رایگان فرهنگی، اجتماعی و مشاوره ای برای کودکان کار، خیابانی و خانواده های آنها اضافه کرد: کودکان کار و خیابانی تحت پوشش این موسسه در کلاس های مختلف با راه های مقابله با کودک آزاری و اعتیاد آشنا می شوند.

وی ادامه داد: با توجه به فراوان بودن مشکلات کودکان کار و خیابانی و همچنین برای تامین پوشاک و هزینه تحصیل از خیرین تقاضا می شود حمایت های مادی و معنوی خود را افزایش دهند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close