لرستان

موافقت اولیه ایجاد ۹ مکان گردشگری در لرستان صادر شد

روزهای بروجرد- مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: موافقت اولیه ایجاد ۹ مکان و تاسیسات گردشگری در این استان صادر شد.

سید امین قاسمی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در جلسه کمیته فنی طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری ۱۵ احداث و ایجاد مکان گردشگری در استان مورد بررسی قرار گرفت که در پایان با کلیات ۹ طرح موافقت شد.

وی اظهار داشت: موافقت های اولیه صادر شده برای ایجاد و احداث ۲ سفره خانه سنتی در بروجرد و ازنا، دو اقامتگاه بوم گردی در خرم آباد و بروجرد، دو مجتمع گردشگری در کوهدشت و بروجرد، دو هتل در خرم آباد و نورآباد و یک مهمانپذیر در خرم آباد است.

قاسمی ادامه داد: تمدید ۴ فقره موافقت اولیه صادر شده برای ایجاد ۲ سفرخانه، یک مهمانپذیر و یک اقامتگاه بومگردی نیز مورد موافقت قرار گرفت.

قاسمی اظهار داشت: ۱۴۲ واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی سفره خانه های سنتی و مجتمع های خدماتی بین راهی در این استان وجود دارد که به مسافران خدمات لازم را ارائه می دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه اکنون یک هزار و ۹۹۰ تخت در مراکز اقامتی لرستان وجود دارد افزود:۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت در سطح استان لرستان فعال هستند.

وی اضافه کرد: این استان دارای ۱۵ سفره خانه سنتی و پنج مجتمع گردشگری است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close