اخبار بروجرد

مدیر جدید تعزیرات حکومتی بروجرد معرفی شد

روزهای بروجرد- طی مراسمی آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد برگزار شد.

به گزارش فارس، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد برگزار و با قدردانی از خدمات کیومرث حسن‌پور، صادق جوانمرد به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان در این آئین با قدردانی از خدمات چند ساله رئیس پیشین این اداره در بروجرد گفت: درصورتیکه مدیران از پشتوانه و حمایت و همراهی مردمی برخوردار نباشند، در عرصه عمل موفق نخواهند بود.

بهرام براری اظهار کرد: مدیری که از حمایت مردم در حوزه تنظیم بازار برخوردار نبوده و همراهی جامعه صنفی را نداشته باشد، حتی با وجود بهترین عملکرد سازمانی موفق نیست.

وی بومی بودن را شرط لازم برای موفقیت مدیران شهرستانی دانست و عنوان کرد: پس از خرم‎آباد و مرکز استان لرستان با ۱۹ هزار جمعیت صنفی، بروجرد با ۱۶ هزار جمعیت صنفی در رتبه دوم استانی قرار دارد.

این مقام مسوول با تقدیر از خدمات رئیس پیشین اداره تعزیرات حکومتی بروجرد ابراز امیدواری کرد رئیس جدید این اداره در انجام وظایف سازمانی خود به خوبی عمل کرده و کارنامه خوبی از خود ارائه دهد.

گفتنی است، کیومرث حسن‌پور رئیس پیشین اداره تعزیرات حکومتی بروجرد از این پس به عنوان رئیس شعبه پنجم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان تهران به ادامه خدمت خواهد پرداخت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close