اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد در دیدار با اهالی رسانه: به انتشار اخبار ناامیدکننده اکتفا نکنید/نقاط قوت‎ها را هم بگویید

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد خطاب به اصحاب رسانه این شهرستان گفت: تنها یبه انتشار اخبار منفی و نا امیدکننده اکتفا و بسنده نکرده و نقاط قوت‎ها را هم بگویید.

به گزارش فارس، رضا آریایی در دیدار با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: رسانه‎ها باید از حاکمیت فضای یأس و ناامیدی در جامعه جلوگیری کرده و به جای اکتفا به انتشار اخبار منفی،  نقاط قوت را نیز منعکس کنند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران به جای تکرار مکرر تیرهای منفی که موجب ناامیدی مردم می‎شود، با انکعلس اخبار مثبت و امیدوارکننده فضای جامعه را از یأس و رخوت دور کنند.

فرماندار بروجرد با انتقاد از روحیه افراط و تفریط در جامعه بیان کرد: اگر چه نقاط ضعفی در همه حوزه‎ها دیده می‎شود، در مقابل نقاط قوت زیادی نیز وجود دارد که فعالان عرصه خبر و رسانه با پرداختن به آن‌‎ها می‎توانند در ایجاد روحیه اعتدال در جامعه نقش‎آفرینی کنند.

آریایی در ادامه از خبرنگاران خواست که به حوزه پروژه‎های عمرانی شهرستان بروجرد ورود بیشتری داشته و علل و عوامل کندی و توقف در اجرای پروژه‎ها را از مدیران ادارات مروبطه جویا شود.

وی تاکید کرد: در حالی گویی پروژه‎های عمرانی تعطیل بوده و به فراموشی سپرده شده‎اند که برخی از پروژه‎های عمرانی شهرستان بروجرد از جمله پل شهدای دانش‎آموز، سدهای آبسرده و شهید بروجردی جزو پروژه‎های اولویت‎دار استان لرستان به شمار می‌روند.

فرماندار بروجرد در ادامه گریزی هم به تجمع روزهای اخیر برخی از نیروهای شهرداری زد و گفت:  در موضوعات مربوط به این نهاد باید شهردار و اعضای شورای شهر پاسخگو باشند.

آریایی عنوان کرد: در حالی یکی از راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی شهرداری بروجرد برقراری انضباط مالی در آن است که هنوز هم آمار دقیقی از تعداد نیروهای این نهاد وجود ندارد، با این اوصاف چطور می‎توان به دنبال حل مشکل بود.

وی تصریح کرد: از سویی زمانی می‎توان به دنبال به روزرسانی حقوق نیروهای شهرداری و برقراری انضباط مالی در آن بود که شورای شهر و شهرداری در شرایط آرامشی به سر ببرند، بدون شک با وجود اختلافات نمی‎توان اوضاع را مدیریت کرد.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه مشکلات شهرداری به دست اعضای شورای شهر و شهردار و در سایه برنامه‎ریزی، ابتکار و خلاقیت حل‌شدنی است، گفت: مادامی که منابع درآمدی پایدار در شهرداری ایجاد نشود، نمی‎توان به رفع مشکلات آن امیدوار بود.

آریایی اکتفا به فروش املاک شهرداری به عنوان ابزاری برای پرداخت حقوق و مواردی از این قبیل را شیوه‎ای صحیح ندانست و افزود: درامدهای شهرداری از محل‎های مختلفی مانند عوارض نوسازی، ساخت و سازها، کمک‎های ارزش افزوده و سازمان شهرداری‎ها و چند محل دیگر تامین می‎شود که فروش املاک نیز بخشی از آن‎ها نیست.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close