اخبار بروجرد

روند احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد کند پیش می رود

روزهای بروجرد- روند احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بروجرد کند است.

به گزارش ایسنا، عملیات ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری بروجرد سال ۹۱ آغاز شد اما در حال حاضر فاز اول آن تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. طی ۶ سال گذشته در هر سال فقط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که این امر جای بس تامل دارد.

حسین رشنو سرپرست اداره ورزش و جوانان بروجرد در این باره‌ اظهار کرد: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهرستان بروجرد در سه فاز تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه این استادیوم در شمال غرب بروجرد واقع شده است، افزود: با توجه به دسترسی به امکانات مورد نیاز این استادیوم امکان پشتیبانی کامل فعالیت‌های ورزشی را دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بروجرد تصریح کرد: چندین ارگان در راستای ورزشگاه دخیل هستند که شامل راه و شهرسازی، تربیت بدنی، فرمانداری و‌… است.

رشنو اضافه کرد: چند سال است که این ورزشگاه معارض دارد و تمام مسئولین برای حل این مشکل در حال تلاش هستند و پیگیری می کنند اما متاسفانه تاکنون به نقطه مطلوبی نرسیده اند.

وی بیان کرد: فاز اول ورزشگاه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای امسال ۵ میلیارد تومان نیز اعتبار در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بروجرد ادامه داد: در حال حاضر کارگاه فعال است و پول نیز تا حدودی هست اما بحث ما معارضین هستند که به توافقی با مسئولین شهرسازی و مدیران اجرایی آن نرسیده‌اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close