اخبار بروجرد

انتقاد فرماندار بروجرد از مصوبات بی‌حاصل

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: در جلسات مختلف مصوبات زیادی به تصویب می‌رسد، اما بسیاری از آنها پیگیری نشده و اجرایی نمی‌شوند.

به گزارش فارس، رضا آریایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در بسیاری از جلساتی که با حضور مدیران برگزار می‌شود، به دلیل عدم پیگیری مصوبات اجرایی نمی‌شود.

وی عنوان کرد: در بسیاری از موارد به دلیل مشغله کاری مدیران دستگاه‌های اجرایی موضوعات پیگیری نشده و به سرانجام نمی‌رسد.

فرماندار بروجرد از مدیران ادارات این شهرستان خواست که به منظور رفع این نقیصه و اجرای مصوبات در جلسات مختلف کارشناسان خود را به همراه داشته و وظیفه پیگیری اجرای مصوبات را به آنها محول کنند.

آریایی در بخش دیگری از سخنان خود و در خصوص راه اندازی شورای قرآنی در بروجرد بیان کرد: انجام فعالیت‌های قرآنی کار یک دستگاه نیست و باید ادارات، مراکز دانشگاهی و فرهنگی نیز مشارکت داشته باشند.

وی همچنین پیشنهاد داد به منظور تشویق و ترغیب هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی برنامه‌های زیارتی برای قرآن آموزان برگزار شود.

فرماندار بروجرد توجه به تفسیر و معانی قرآنی را مهم خواند و افزود: بسیاری از افراد قرآن را تلاوت می‌کنند، اما نمی‌دانند خداوند متعال در کتاب آسمانی‌اش چه می‌گوید.

آریایی تصریح کرد: اگر می‌دانستیم قرآن چه می‌گوید، این همه درگیری، اختلاف و منیت وجود نداشت.

وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: با اجماع نظر حوزه و مراکز دانشگاهی برنامه مشترکی برگزار شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close