اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد انتقاد کرد: قیمت گوشت قرمز در بروجرد ۱۵ هزار تومان گران‌تر از دیگر شهرها است

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد، گفت: قیمت گوشت قرمز در این شهرستان ۱۵ هزار تومان گران‌تر از دیگر شهرها است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در حسینیه اهل بیت(ع) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: روز نهم دی حادثه بزرگ و با عظمتی است که برگزاری مراسمی در شان آن باید برنامه ریزی شود.

وی، تصریح کرد: این روز مربوط به همه آحاد مردم است و مختص به شخص خاصی نیست، پس همه مسئولان وظیفه دارند در برگزاری هرچه باشکوهتر آن تلاش کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دستور جلسه شورای فرهنگ عمومی مبنی بر تشکیل شورای قرآنی، افزود: لازم است شورای قرآنی در شهرستان ایجاد شود تا از این طریق بتوانیم حافظان و قاریان قرآن کریم را ساماندهی کنیم.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به نظارت هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی مرتبط بر بازار و کنترل قیمت ها تاکید کرد و گفت: قیمت گوشت قرمز در بروجرد ۱۵ هزار تومان گران تر از دیگر شهرهای استان به مردم فروخته می شود که علت آن را عرضه گوشت بدون استخوان با این قیمت عنوان کرده اند و این دلیل کافی نیست.

حسن بلوریان معاون سیاسی فرمانداری بروجرد نیز در این جلسه، اظهار داشت: مسئله گرانی فراگیر است و مختص بروجرد نیست، تفاوت قیمت ها کاملا مشهود است.

وی، بیان داشت: با توجه به کاهش قیمت دلار، هنوز شاهد افزایش قیمت کالاها هستیم که البته با پیگیری های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت روزانه با بازدید روزانه بر کنترل بازار نظارت داریم تا به ثبات نسبی قیمت ها برسیم.

معاون سیاسی فرمانداری بروجرد گفت: امروز ۱۲ تن گوشت قرمز در ۴ نقطه شهر بروجرد برای عرضه به شهروندان توزیع خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close