ورزش

ملی‌پوش اسنوکر بانوان: اتهام اخلاقی به یک خانم بهترین راه تخریب است/ جلسه انضباطی قانونی نبود

روزهای بروجرد- اولین بانوی مدال آور اسنوکر ایران پس از اعلام محرومیت دو ساله‌اش گفت: تاکنون سکوت کرده بودم اما وقتی با آبرویم بازی می‌شود نمی‌توانم حرفی نزنم.

اکرم محمدی امینی، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه کمیته‌ انضباطی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس که منجر به محرومیت دو ساله این بانوی اسنوکر باز ایران شد، اظهار کرد: ساعت ۹ صبح دیروز جلسه کمیته‌ انضباطی برگزار شد و من به همراه وکیلم به فدراسیون رفتم، اما زمانی که جلسه شروع شد اجازه ندادند که وکیلم وارد جلسه شود و زمانی که اعتراض کردم گفتند که میتوانی بروی! همچنین در جلسه کمیته‌ انضباطی تنها رییس این کمیته‌ به همراه دبیر فدراسیون و نایب رییس بانوان حضور داشتند. در این جلسه تنها اتهاماتی که به صورت کلی و نامفهوم بود را بدون ارائه مستندات برایم بازگو کردند.

محمدی در ادامه صحبت‌هایش، گفت‌: برای نمونه یکی از موارد اتهامم عدم رعایت شئونات اسلامی بود و من در این باره پرسیدم که کجا و چه تاریخی این اتفاق افتاده است، اما هیچ توضیح و سندی ارائه ندادند. در اواسط جلسه وکیلم توانست کنارم حضور داشته باشد. وکیلم به افراد حاضر در جلسه گفت‌  که در این جلسه اصول و قواعد رسیدگی رعایت نگردیده و بخاطر عدم حضور نمایندگان وزارت ورزش، این جلسه وجاهت قانونی ندارد.

او خاطر نشان کرد: من بدون تشکیل کمیته‌ انضباطی تاکنون سه مسابقه مهم را از دست داده‌ام و مطمئنا این جلسه را سوری برگزار کردند تا بگویند محرومیتم قانونی است. درباره اتهاماتم فقط می گفتند که گزارشاتی داریم و زمانی که خواستم این گزارشات را به من نشان دهند، گفتند باید درباره اتهامات تنها پاسخ بله یا خیر بدهی و من چون موارد اتهامی کلی و فاقد مدارک بود نتوانستم دفاعی از خود داشته باشم. پس از پایان جلسه لایحه ای تنظیم  شد و در لایحه مذکور درخواست تجدید جلسه رسیدگی داشتیم تا بتوانم  در جلسه بعدی از اتهاماتی که به من وارد است دفاع کنم، اما در عین ناباوری ساعت ۱۵ خبر محرومیتم را روی سایت فدراسیون قرار دادند. بدون صدور رأی مستند کتبی  به بنده و هیئت استان البرز، حتی پیش از قطعی شدن رایم، رییس فدراسیون مصاحبه‌ای در خصوص قطعی بودن حکمم انجام داد که فکر می‌کنم این کار خلاف مقررات باشد.

این بانوی اسنوکر باز در ادامه‌، خاطر نشان کرد: پیش از این خانم اسداللهی، نایب رییس بانوان به من گفت که یک مصاحبه انجام داده بودم و چرادر آنجا گفته بودم که با هزینه شخصی به مسابقات رفته ام و  قبل از انتخابات ریئس فدراسیون به درخواست بازرسی وزارت در آنجا حضور داشتم! من از مسئولان خواهش می‌کنم که به این موارد رسیدگی کنندتا متوجه شوند حقایق چیست.

اولین بانوی مدال آور اسنوکر ایران با اشاره به حذف افراد مختلف پس از انتخاب مجدد اسکندری به عنوان رییس این فدراسیون ، گفت‌: اگر اسکندری به مشکلات اخلاقی اشاره می‌کند آیا اینها برای یکی، دو روز گذشته است؟ آخرین حضور من در مسابقه رسمی رنکینگ کشوری بانوان در مرداد ۹۷ بوده است. به همین خاطر برایم جای سوال دارد که آیا مشکلات اخلاقی من پس از انتخاب مجدد اسکندری به عنوان رئیس فدراسیون بوجود آمده است؟ و اگر قبل از این چنین مشکلاتی وجود داشته چرا ابلاغی به بنده نشده است. این رفتارها از سوی فدراسیون به جز من شامل تعدادی از بازیکنان، داوران و روسای هیات ها شده است که نشان از مدیریت سلیقه ای اسکندری دارد. خواهشا مسئولان اگر تخلفی است برخورد کنند و اجازه ندهند تا حق کسی ضایع شود.

اکرم محمدی امینی در پایان تصریح کرد: من نمی خواستم با باز کردن برخی از مسائل رشته مورد علاقه‌ام بیلیارد را به حاشیه بکشانم، اما این افراد با آبروی من بازی کردند و در همه جا به رسانه‌ها می‌گویند که من مشکل اخلاقی دارم و این یعنی بازی کردن با آبروی من. مخصوصا وقتی فرد مورد نظرشان یک خانم باشد زدن این اتهامات بهترین راه است. تاکنون سکوت کرده بودم اما وقتی با آبرویم بازی می‌شود نمی‌توانم حرفی نزنم. اگر فدراسیون مرا نمی‌خواهد اعلام کند چون پیشنهادهایی از کشورهای دیگر دارم ولی برایم کشورم بیشتر از هر چیزی ارزش دارد.

ا

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close