اخبار بروجرد

نقاط ممنوع برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در شهر بروجرد

روزهای بروجرد– تبلیغات انتخابات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در ۱۰ نقطه از شهر بروجرد ممنوع است.
کمیته امنیتی، انتظامی انتخابات شهرستان بروجرد در اطلاعیه‌ای نحوه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهر را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده امنیتی و انتظامی و همچنین بر حسب تجارب گذشته در تبلیغات انتخابات، مناطق ۱۰ گانه ممنوعه استقرار ستادهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح شهر بروجرد مشخص شدند.
تبلیغات انتخابات در سرتاسر خیابان شهدا از میدان قیام تا میدان شهدا و  از میدان شهدا تا ضلع غربی مدرسه مالک اشتر در خیابان تختی و از میدان شهدا تا ضلع جنوبی ساختمان آتش نشانی در خیابان بهار ممنوع می‌باشد.
 همچنین تبلیغات و ایجاد ستاد از میدان شهدا تا چهار راه باغمیری در محدوده بلوار آیت اله کاشانی شمالی و از چهار راه حافظ تا ضلع جنوبی کوچه درمانگاه امام سجاد(ع) در محدوده خیابان حافظ جنوبی و از چهارراه حافظ تا بعد از ساختمان بانک صادرات در محدوده خیابان حافظ شمالی ممنوع است.
تبلیغات انتخابات کاندیداها، از میدان قیام تا دیوار جنوبی ساختمان فاز ۲ میدان قیام در محدوده خیابان سعدی و از میدان قیام تا ابتدای زیرگذر در محدوده خیابان آزادی و از میدان قیام تا امامزاده ابوالحسن(ع) در محدوده خیابان صفا و از خیابان آزادی تا بلوار سپاه ، بعد از ساختمان سپاه ناحیه بروجرد و از چهارراه نخی تا سه راه نیروگاه ، محدوده خیابان مدرس شمالیممنوع می‌باشد.
نصب هرگونه پوستر و بنر به غیر از ابعاد اعلامی از سوی ستاد انتخابات کشور ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانوتی خواهد شد.
همچنین نصب پایه‌های فلزی در حریم شبکه‌های توزیع برق و معابر عمومی خلاف آئین نامه‌های اجرایی است و در صورت بروز هرگونه خسارت و یا حوادث احتمالی عواقب ناشی از آن متوجه نامزد مورد نظر خواهد بود.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close