ورزش

زور پرسپولیس و تراکتورسازی به هم نرسید

روزهای بروجرد- تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل تراکتورسازی با نتیجه تساوی متوقف شد تا شانس رسیدن به رده سوم جدول را از دست بدهد.

به گزارش مهر، در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تراکتورسازی رفت که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح (۸۹ – آدام همتی)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا (۷۰ – محسن ربیع خواه)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا وارد زمین شد.

۱۱ بازیکن اصلی تراکتورسازی هم محسن‌فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان‌حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی فر (۸۷ – قائم اسلامی خواه)، علیرضا نقی‌زاده، مهدی‌مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان (۴۸ – محمدرضا مهدی زاده)، سوگیتا و اشکان دژاگه بودند.

مهمترین نکته ترکیب تراکتورسازی، غیبت آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی بود. بازیکن ۸ گُله تراکتور که به دلیل بی انضباطی چند روز دیرتر از کشورش به ایران بازگشت، در این بازی حتی در فهرست ۱۸ نفره هم حضور نداشت.

بازی در نیمه اول تحت تاثیر بارش باران و لغزندگی زمین قرار داشت. پرسپولیس در این نیمه بازی برتری به نمایش گذاشت و دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد. ابتدا گادوین منشا در دقیقه ۸ شوت محکمی به سمت دروازه حریف زد که محسن فروزان دروازه بان تراکتورسازی در دو حرکت توپ را مهار کرد. در دقیقه ۴۴ هم پرسپولیس صاحب ضربه کاشته شد و بشار رسن این ضربه را زد اما محسن فروزان با واکنش خوب مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در نیمه دوم هر دو تیم بازی هجومی تری را از خود به نمایش گذاشتند. در دقیقه ۵۳، ضربه کاشته تراکتورسازی دروازه پرسپولیس را تا آستانه بازشدن پیش برد.

در دقیقه ۶۰ هم احسان حاج صفی روی پاس مسعود شجاعی موفق شد برای تراکتورسازی گلزنی کند ولی داور این گل را مردود اعلام کرد تا جو بازی مجددا متشنج شود. در همین ارتباط، کاظم محمودی مربی تراکتورسازی به خاطر اعتراض به داور، از روی نیمکت تیمش اخراج شد.

در دقیقه ۶۶ اینبار نوبت پرسپولیس بود که حمله خطرناکی را طراحی کند. علی علیپور از گوشه محوطه جریمه تراکتورسازی پاس خوبی را برای منشا ارسال کرد ولی مهاجم سرخپوشان به این توپ نرسید تا این فرصت خطرناک از دست برود. بعد از این موقعیت بود که بازی به تدریج از سرعت و کیفیت ۱۵ دقیقه ای خود افتاد و دو تیم بازی متعادل تری را به نمایش گذاشتند.

اولین تعویض پرسپولیس هم بعد از مصدومیت کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس در دقیقه ۷۰ رقم خورد و این بازیکن جای خود را به محسن ربیع خواه داد. تعویض بعدی این تیم هم در دقیقه ۸۹ به خاطر مصدومیت شایان مصلح رخ داد و آدام همتی جای این بازیکن وارد زمین شد.

در دقیقه ۹۰ آخرین صحنه خطرناک بازی روی شوت امید عالیشاه رقم خورد که توپ هافبک پرسپولیس بعد از زمین خوردن، با فاصله کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

پرسپولیس با این تساوی، ۲۱ امتیازی شد تا شانس رسیدن به رده سوم جدول را از دست بدهد و در همان رده چهارم جدول باقی بماند. تراکتورسازی هم با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close