ویژه ها

بروجردی: مهاجرت جوانان بروجرد برای کار به شهرهای دیگر ننگ است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رفتن جوانان بروجرد به شهرهای دیگر مانند عسلویه برای کار کردن افتخار نیست، بلکه نوعی ننگ محسوب می‌شود.

به گزارش مهر، علاالدین بروجردی در بازدید از طرح های آبخیزداری شهرستان بروجرد با بیان اینکه باید شکر گزار افزایش بارندگی های اخیر در فصل پاییز امسال باشیم، اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ شکر گزاری در جامعه امروزی ایران کمرنگ است و همیشه از کم آبی شکایت می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح بند خاکی در مناطق بروجرد، تصریح کرد: با ایجاد این طرح ها، مهار آب در روستاها را خواهیم داشت چرا که ساخت سدهای بزرگ هم زمانبر و هم هزینه بر هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بند خاکی می تواند مقدار قابل توجهی آب را ذخیره کرده و در رونق باغات و کشاورزی مورد استفاده مردم قرار گیرد و اجرای طرح بند خاکی در مناطق بروجرد از اقدامات ماندگار منابع طبیعی است.

بروجردی، گفت: اجرای طرح کاشت بادام کوهی در اراضی ملی اقدامی بسیار ارزشمند است که در این زمینه قرار است به مردم خدمات بزرگی ارائه شود.

وی ایجاد این گونه طرح ها در سطح شهرستان را موجب اشتغالزایی دانست و تاکید کرد: رفتن جوانان بروجرد به شهرهای دیگر مانند عسلویه برای کار کردن افتخار نیست بلکه نوعی ننگ محسوب می شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید تلاشی مضاعف انجام دهیم تا اراضی ملی را آباد کرده و از عایدات آنها مردم روستاها خودکفا شوند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close