ورزش

برترین های هفته چهاردهم

روزهای بروجرد- هفته چهاردهم لیگ برتر با پیروزی سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی برابر حریفان به پایان رسید.

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر

پارس جنوبی جم ۰-۱ تراکتورسازی تبریز
نفت مسجد سلیمان ۱-۰ پیکان تهران
سپاهان اصفهان ۱-۰ پدیده مشهد
سایپا تهران ۱-۱ استقلال خوزستان
ماشین سازی تبریز ۱-۰ پرسپولیس
نساجی مازندران ۲-۲ سپیدرود رشت
فولاد خوزستان ۱-۱ ذوب آهن اصفهان
استقلال ۳-۰ صنعت نفت آبادان

تیم هفته: سپاهان اصفهان

شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند که در یک دیدار حساس با نتیجه ۱ بر ۰ پدیده صدرنشین را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کنند. سپاهانی ها بالاخره نوار برد های پدیده را پاره کردند و موفق شدند که پس از چندین هفته خود را به صدر جدول رده بندی برسانند.

سپاهان اصفهان

مربی هفته: وینفرد شفر

این روزها استقلال باطراوت ترین و زیباترین بازی های خود را به نمایش می گذارد. در این هفته نیز تیم وینفرد شفر موفق شد یک بازی حساب شده و زیبا را به نمایش بگذارد و با نتیجه ۳ بر ۰ صنعت نفت آبادان را از پیش روی بردارد. وینفرد شفر پس از مدت ها ناکامی توانسته است استقلال را به ریل پیروزی بازگرداند و نتایج خوبی با این تیم بگیرد.

وینفرد شفر

بازیکن هفته: شجاع خلیل زاده

مدافع پرسپولیس در بازی با ماشین سازی یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. شجاع خلیل زاده که تا چند ساعت قبل از بازی بودن یا نبودنش در ترکیب نامشخص بود، بالاخره در ترکیب حضور پیدا کرد و پس از یک نمایش درخشان در خط دفاع پرسپولیس و بارها ناجی دروازه تیمش شدن، در دقیقه ۹۰ موفق شد روی سانتر امید عالیشاه یگ گل سه امتیازی به ثمر برساند.

شجاع خلیل زاده

بازی هفته: نساجی ۲-۲ سپیدرود

جدال شاگردان کریمی و نکونام جذاب ترین و بهترین بازی هفته بود. دربی شمال که مدت ها در لیگ برتر شاهد آن نبودیم بالاخره تنور لیگ را داغ کرد و دو تیم در یک بازی جذاب به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند. با این مساوی سپیدرود ۱۰ امتیازی شد و در رده ۱۵ جدول ماند و نساجی نیز ۱۳ امتیازی شد و در رده دوازدهم ایستاد.

حسین کعبی-محمد عباس زاده

پرگل ترین بازی هفته: نساجی ۲-۲ سپیدورد

جذاب ترین بازی هفته ۴ گل به همراه داشت. در این بازی ابتدا در دقیقه ۴۴ محمد مهدی نظری موفق شد گل اول نساجی را به ثمر رساند اما در دقیقه ۵۶ محمد غلامی از سپیدرود موفق به زدن گل تساوی شد. در دقیقه ۷۰ بازهم میلاد شیخ سلیمانی موفق به گلزنی شد و سپیدرود را ۲ بر ۱ پیش انداخت. اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۸ مهرداد عبدی گلزنی کرد تا بازی به تساوی ۲-۲ برسد.

جواد نکونام-علی کریمی

ناکام هفته: ماشین سازی تبریز

آخرین پیروزی ماشین سازی را یادتان هست؟ بگذارید من به شما بگویم. آن ها آخرین بار در هفته هفتم برابر پارس جنوبی جم ۱ بر ۰ پیروز شدند. البته آخرین شکست آن ها نیز به هفته ششم و بازی با تراکتورسازی بر می گردد. ماشین از هفته هشتم تا سیزدهم فقط مساوی کرده است و در هفته چهاردهم نیز تا آخرین دقایق مساوی بود اما در دقیقه ۹۰ شجاع خلیل زاده گل زد تا ناکامی های ماشین سازی ادامه دار باشد.

ماشین سازی تبریز

تیم منتخب هفته چهاردهم

تیم منتخب

*میری که در پست حمله  قرار گرفته، پیمان میری مهاجم نفت مسجد سلیمان است.

*فرجی که در پست دفاع قرار گرفته است، فرشاد فرجی مدافع نساجی است.

*علی کریمی که در پست هافبک است در تیم استقلال حضور دارد.

جدول لیگ برتر

جدول لیگ برتر

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close