اخبار بروجرد

عباس گودرزی: ورزش بروجرد ارثیه نیست

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای ورزش بروجرد را ارثیه می‌دانند.

به گزارش ایسنا، عباس گودرزی با بیان اینکه اگر دستگاهی از ارگان‌های جمهوری اسلامی بخواهد به حیاط خلوت تبدیل و از مسیر سازمانی خود خارج شود پیگیر موضوع خواهم بود، افزود: پیگیری‌های لازم را تا زمانی که به نفع نظام، مردم و اهداف سازمانی باشد؛ ادامه می‌دهیم.

وی به حوزه ورزش بروجرد اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که می‌طلبد با پیگیری مسئولانه و دلسوزانه و یک تعامل جمعی به فعل تبدیل شوند تا موجب تعالی ورزش شهرستان شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: مدیر ورزش شهرستان از پیشکسوتان بوده و پیشنهاد اداره کل و وزارت و جوانان است و با توجه به تجاربی که دارد در حال تلاش است اما متأسفانه در روند کار وی اخلال وجود دارد و مورد کم‌لطفی و بی‌مهری ‎ هایی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی‌ها مانع از انجام وظایف سازمانی و مأموریت‌های اداره مدیر ورزش شهرستان می‌شوند، افزود: همکاری‌های لازم با وی صورت نمی‌گیرد و در پشت صحنه نمی‌خواهند در بروجرد موفق شود.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای کم‌لطفی کرده و مباحث را به نحو دیگری بیان می‌کنند، گفت: متأسفانه ورزش بروجرد را انحصاری دنبال کرده و تصور می‌کنند یک ارثیه است که باید آنجا سلطنت کنند.

گودرزی بیان کرد: مدیران باید بیایند، کارآمدی خود را نشان داده و توانمندیشان را اثبات کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close