ورزش

شور دختران فوتبالیست ایرانی برای صعود به المپیک

روزهای بروجرد- دختران ایرانی بی صبرانه منتظر شروع بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در تایلند هستند تا با صعود از گروه B یک گام دیگر به رویای خود نزدیک شوند.

به گزارش “ورزش سه”، بعداز قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا که البته از سوی شهرزاد مظفر و شاگردانش تکرار شد حالا دختران فوتبالیست ایرانی می خواهند دست به یک کار بزرگ و رویایی بزنند. صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو. و این اتفاقی است که تیم مردان ایران دهه ها است در انجام آن ناموفق هستند.

می شود به راحتی گفت فوتبال بانوان ایران پیشرفت های خوبی داشته است و دیگر این طور نیست شاهد باخت های سنگین تیم ملی باشیم. همین یکی دو هفته پیش بود که تیم جوانان با مربیگری کتایون خسرویار با نتیحه ۴-۱ لائوس را شکست داد و در مصاف با میانمار هم در شرایطی با یک گل باخت که یک ضربه پنالتی و چند موقعیت خوب را هدر داد و در نهایت هم به دور دوم جام ملت ها که با حضور ۸ تیم برگزار می شود، صعود کرد.

حسین عبدی، مدیر فنی تیم های ملی بانوان هم در اردوی این تیم حضور دارد و به کادر فنی کمک می کند که برای بازی با رقبا آماده شوند. هم چنین محمد حبیبی، مربی دروازه بان های سابق تیم ملوان در این زمینه کمک حال کادر فنی تیم ملی است. این دو پیش تر در کادر فنی تیم ملی جوانان هم حاضر شدند و در نهایت صعود به دور دوم جام ملت ها را جشن گرفتند.

دختران ایرانی با شور و حال خاصی تمرینات خود را در تایلند دنبال می کنند. از فیگورهای آنها در عکس های بعد از تمرین مشخص است که می خواهند در مسیر صعود به المپیک گام های استواری بردارند. اولین بازی تیم ملی فوتبال بانوان با لبنان است. این مسابقه پنج شنبه برگزار می شود. دیگر حریف ایران هنگ کنگ است. در این گروه امارات هم حضور داشت که در روزهای آخر از حضور در بازی های انصراف داد. با این وجود از این گروه دو تیم به دور دوم بازی ها صعود می کند.

برنامه بازی های تیم ملی فوتبال بانوان در بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در تایلند برگزار می شود از این قرار است با این توضیح که ساعت ها به وقت تهران است.

پنجشنبه ۱۷ آبانماه

۱۱:۳۰ ایران- لبنان

یکشنبه ۲۰ آبانماه

۱۱:۳۰ لبنان- هنگ کنگ

سه شنبه ۲۲ آبانماه

۱۱:۳۰ ایران- هنگ کنگ

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close