اخبار بروجرد

ناهمخوانی بین اعتبارات مصوب و تسهیلات پرداختی کرونا در بروجرد

روزهای بروجرد- سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: همخوانی بین اعتبارات مصوب و تسهیلات پرداختی کرونا در بروجرد وجود ندارد.

به گزارش فارس، احمد گودرزیان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار کرد: میزان اعتبارات مصوب و پرداختی تسهیلات شاغلان و کارفرمایان مشاغل آسیب دیده از کرونا در بروجرد همخوانی ندارد.

وی عنوان کرد: باید بررسی و معلوم شود که در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا بانک‌ها کم‌کاری کرده‌اند و یا آنکه اطلاع‌رسانی به درستی در این زمینه به شاغلان رسته‌های هدف صورت نگرفته است.

سرپرست فرمانداری بروجرد خاطر نشان کرد:  یکی از مشکلات دیگر در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا این است که برخی مشاغل به دلیل شیوع ویروس کرونا متحمل خسارت اقتصادی شده‌ اما در رسته های تعریف شده گنجانده نشده‌اند.

گودرزیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد بروجرد در خصوص پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی و جذب ۳۲ درصدی اعتبارات این طرح افزود: میزان اعتبارات پرداختی در بروجرد در مقایسه با برخی دیگر از شهرستان‌های لرستان پایین است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و نپذیرفتن طرح‌های پیشنهادی تاکید کرد: این در حالی است که عملکرد همه بانکها در این‌باره باید یکسان بوده و اینگونه نباشد که همه طرح‌های معرفی شده مشکلات بانکی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری بروجرد خواستار تعامل و همکاری بیشتر بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شد و ادامه داد: بانک‌ها باید با انعطاف و عدم سختگیری سهم خود را در جذب تسهیلات مصوب بروجرد و عواید اقتصادی و اشتغالزایی آن ایفا کنند.

گودرزیان تصریح کرد: از آنجایی که تسهیلات اشتغالزایی ماهیت شناور دارند، می‌توان با رفع مشکلات بانکی سهم اعتباری بیشتری را عاید شهرستان بروجرد کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close