اخبار ایران

آیت الله علوی بروجردی: غذای حلال مورد توجه بسیاری از غیرمسلمانان قرار گرفته است

روزهای بروجرد- آیت الله علوی بروجردی گفت: موضوع غذای حلال این روزها مورد توجه بسیاری از غیر مسلمانان هم می باشد  لذا کشور ما در این زمینه می‌ تواند گام های خوبی بردارد.

به گزارش شفقنا، استاد حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان ملی استاندارد کشور اظهار کرد: اصل استاندارد در کشور ما سابقه قدیمی دارد و بسیار مهم بوده است.

او افزود: از آنجایی که جوامع در حال گسترش هستند لذا توجه به موضوع استاندارد برای سلامت مردم بسیار اهمیت پیدا می کند.

آیت الله علوی بروجردی گفت: شما وظیفه سنگینی بر عهده دارید و رسیدن به استاندارد مواد غذایی و غیر غذایی به صورت کامل کار مشکلی است.

او با بیان اینکه ارتباط با فقها در کار شما می تواند مؤثر باشد عنوان کرد: فقه ما به همه مسائل ریز احاطه کاملی دارد.

این استاد حوزه ابراز کرد: ما در مسائل تهیه غذای حلال یا حتی لوازم آرایشی و غیر آن می‌ توانیم سهم بالایی در دنیا داشته باشیم؛ در کشورهای مختلف مهاجران زیادی از مسلمانان حضور دارند و با توجه به این که تجارت هم جهانی شده می‌ توانیم امکاناتی برای مجموعه پراکنده از مسلمانان فراهم کنیم.

او ادامه داد: موضوع غذای حلال این روزها مورد توجه بسیاری از غیر مسلمانان هم می باشد  لذا کشور ما در این زمینه می‌ تواند گام هایی خوبی بردارد.

آیت الله علوی بروجردی بیان کرد: در این مسؤلیتی که قرار دارید وظایف خود را به خوبی انجام دهید و با همه توان برای حفظ سلامتی مردم تلاش کنید.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close