اخبار بروجرد

حفر ۱۰ حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حفر ۱۰ حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد در دستور کار است.

مجید منعمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از کمبود آب شرب شهر بروجرد در سال‌های آتی، احداث دو باب مخزن ذخیره ۵۰۰۰ متر مکعبی و حفر ۱۰ حلقه چاه عمیق در قالب طرح تأمین آب شرب بلند مدت بروجرد در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت که با مشارکت و همکاری شرکت آب منطقه‌ای استان در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: با حفر و تجهیز چاه‌های مذکور که در حریم رودخانه است و انتقال آب آن‌ها به این دو مخزن، آب شرب مناطق مسکن مهر، مسکن ملی، قلعه حاتم و بخشی از شهرک اندیشه تأمین خواهد شد.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: ضمن اینکه با اضافه شدن این چاه‌ها به شبکه تولید و توزیع، آب شرب مورد نیاز دیگر مناطق شهر بروجرد نیز تقویت می‌شود.

منعمی اضافه کرد: اعتبار تخصیص یافته این پروژه‌ها مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان است که با نگاه ویژه دولت به مناطق کم آب کشور و از محل اعتبارات تنش آبی وزارت نیرو با پیگیری‌های مستمر مدیران ارشد استان و شهرستان و تلاش‌های مدیریت شرکت آبفا بروجرد تصویب و تامین شده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close