اخبار بروجرد

۶ قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد

روزهای بروجرد- رییس شبکه دامپزشکی بروجرد گفت: ۶ واحد قصابی و رستوران متخلف در راستای طرح نظارت بر بازار ماه رمضان در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

دکتر امین مهدی‌زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: ۴۸۵ مورد بازدید بهداشتی از این اماکن صورت گرفته و ۳۴۰ کیلوگرم فرآورده تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف ضبط شده است.

او اظهار کرد: از این تعداد موارد بازدید شده ۲۸ فقره پرونده تخلف برای متخلفان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی بروجرد بیان کرد: یکی از رسالت های مهم سازمان دامپزشکی کشور نظارت بهداشتی بر کلیه فراورده های خام با منشا دامی از مزرعه تا سفره مردم است.

مهدی زاده اضافه کرد: این طرح از ۱۹ اسفند سال گذشته تا ۲۱ فروردین ماه جاری با هدف نظارت بر کلیه مراکز عرضه فراوده های خام دامی شهرستان بروجرد شامل قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، رستورانها و اغذیه فروشی ها، کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه بندی و بسته بندی اجرا شده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تیم‌های سیار متشکل از کارشناسان اداره دامپزشکی بروجرد به صورت تخصصی و یا در قالب گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، بهداشت محیط، صمت، جهاد کشاورزی شهرستان مشارکت داشتند.

رییس شبکه دامپزشکی بروجرد تاکید کرد: در این راستا موارد انطباق نداشتن با ضوابط بهداشتی دامپزشکی صورتجلسه و مشمول اخطار، معرفی به مراجع قضایی و یا پلمب و جلوگیری از فعالیت قرار گرفتند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close