اخبار بروجرد

۱۶۶۰ مورد ازدواج در بروجرد ثبت شد

روزهای بروجرد- رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۶۶۰ مورد ازدواج در بروجرد ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا محمد زراسوند در نشست ثبت وقایع حیاتی بروجرد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: در ۶ ماهه نخست امسال ۳۹۲مورد طلاق در بروجرد ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در ۶ ماهه امسال تعداد ۲ هزار و ۴۱۵ مورد ولادت ثبت شد که در مقایسه با سال قبل آن ۱۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس ثبت احوال بروجرد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۳۲ مورد فوت در بروجرد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد کاهش داشته است.

زراسوند اضافه کرد: از تعداد ۲ هزار و ۴۱۵ ولادت در بروجرد یک هزار و ۲۵۵ نوزاد پسر و یک هزار و ۱۶۰ نوزاد دختر که نسبت پسر به دختر ها ۱۰۰ به ۱۰۸ می باشد.

وی ادامه داد: در بین انتخاب اسامی پسر حسین، امیر حسین، امیرعلی، امیر عباس و محمد بیشترین فراوانی را دارند و در بین اسامی دختر فاطمه زهرا، آوا، باران، بهار و حلما بیشترین فراوانی را دارند.

رئیس ثبت احوال بروجرد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد چهار هزار و ۷۷ جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است و همچنین در این مدت ۲۹ هزار و ۲۱۷ نفر درخواست کارت ملی هوشمند داشته اند و تعداد ۳۱ هزار و ۳۷۶ نفر نیز کارت ملی هوشمند خود را تحویل گرفته اند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close