اخبار بروجرد

مقداد صارمی: ایمن سازی جاده های اشترینان برای تردد زایران اربعین آغاز شد

روزهای بروجرد- بخشداراشترینان گفت: ایمن سازی جاده بروجرد – اشترینان برای تردد زایران اربعین با همکاری راهداری شهرستان آغاز شد.

مقداد صارمی درگفت و گو با ایرنا افزود: جاده اشترینان – بروجرد به طول ۱۵ کیلومتر مسیر اصلی تردد زایران اربعین از مرکز و جنوب کشور به سمت غرب می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جاده بروجرد – اشترینان روشنایی کافی برای تردد شبانه را ندارد و برخی نقاط این جاده حادثه خیزاست اکیپ های راهداری فعالیت خود را برای نصب روشنایی نقطه ای با ایجاد برج های نوری مناسب در تقاطع روستای کرکیخان و ملمیجان شروع کرده اند.

بخشدار اشترینان بیان کرد: برای ایمن سازی تردد خودروهای زایران اربعین از این محور علائم راهنمایی و رانندگی هشدار دهنده و مسیر یاب نصب شده و شانه های خاکی جاده برای توقف اضطراری خودروها بهسازی شده است.

صارمی اضافه کرد: کلیه نقاط سطح جاده که دارای شکستگی آسفالت بوده شناسایی و به وسیله آسفالت سرد درحال بهسازی و ترمیم است.

وی ادامه داد: محوراشترینان به سمت نهاوند در حوزه استحفاظی لرستان با کمک عوامل راهداری در حال ترمیم و بهسازی است.

بخشداراشترینان با اشاره به آغاز سفر زایران به کشور عراق و حضور در پیاده روی اربعین گفت: برخی از مساجد، حسینیه و مدراس این بخش برای اسکان اضطراری زایران تجهیز شده است.

صارمی افزود: با همکاری بخش خصوصی یک موکب با امکانات لازم از قبیل سرویس بهداشتی و استراحتگاه موقت در مسیر جاده اشترینان به نهاوند در تقاطع روستای جعفر آباد در حال آماده سازی است.

بخش اشترینان با جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر و ۴۰ روستا در شمال استان لرستان واقع و با شهرستان ملایر و نهاوند در استان همدان هم مرز است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close