اخبار بروجرد

مدیر آموزش و پرورش بروجرد: تنبیه بدنی در مدارس ممنوع است

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: براساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش هرگونه تنبیه بدنی در مدارس ممنوع است و در صورت مشاهده شخص خاطی به هیات بدوی معرفی و ابلاغ مدیرآموزشگاه نیز لغو خواهد شد.

شهاب روزبهانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در صورتی که دانش آموزی مرتکب اشتباه شده و از قوانین مدرسه سرپیچی نماید کارشناسان و مسئولان آموزشی وظیفه دارند با رعایت قوانین و همه جوانب درصدد رفع اشتباه آنها اقدام نمایند.

وی افزود: اصلاح رفتار اشتباه دانش آموز باید مرحله به مرحله و زیر نظر هسته روانشناسی اداره آموزش و پرورش شهرستان و بهره گیری از نظرات کارشناسان و اولیا دانش آموز باشد.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: بهترین روش برای شناسایی استعدادها و افزایش سطح یادگیری دانش آموز، تشویق و تقویت روحیه اعتماد به نفس و ایجاد و تقویت حس مسئولیت پذیری دانش آموزان است.

روزبهانی اضافه کرد: استفاده از تشویق به جای تنبیه و ایجاد رابطه تنگاتنگ اولیا با مربیان موجب بهبود رفتار و تقویت روحیه اعتماد به نفس در دانش آموزان می شود.

وی ادامه داد: هر دانش آموز دارای استعداد و خصوصیات اخلاقی متفاوتی است و معلمان باید براساس ویژگی های اخلاقی و رفتاری و استعداد هر دانش آموز رفتار نمایند.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: تشویق در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و افزایش سطح یادگیری و بهبود روابط اخلاقی و رفتاری آنها باید به شیوه صحیح و گام به گام انجام شود.

به گزارش ایرنا حدود ۵۳ هزار دانش آموز در ۴۵۹ واحد آموزشی شهرستان بروجرد سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close