اخبار بروجرد

مدیرکل راهداری لرستان: افزایش ایمنی جاده اشترینان- ملایر جزء پروژه های اولویت دار است

روزهای بروجرد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افزایش ایمنی جاده «اشترینان» – ملایر توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش مهر، عباس شرفی شامگاه سه شنبه در کارگروه امنیت راه های لرستان در سخنانی با بیان اینکه اکثر راههای احداث شده در استان و در حال احداث استان در کنار هم هستند و این امر موجب شده که تقاطع های دور برگردان استانداردی نداشته باشیم، اظهار داشت: در این راستا باید اقدام به ایجاد گارد یا نیوجرسی در این زمینه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه راه و شهرسازی قراردادی به مبلغ ۹ میلیارد تومان برای ایجاد نیوجرسی در جاده های استان منعقد کرده است، گفت: همچنین اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان نیز دو قرار داد با مبلغ ۹ میلیارد تومان در این رابطه منعقد کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، بیان داشت: در این راستا با این اقدام در جدا سازی باندهای در حال احداث جاده ای استان اقدام خواهیم کرد.

شرفی با تاکید بر افزایش ایمنی جاده اشترینان به سمت ملایر، عنوان کرد: در این رابطه ورود پیدا کرده ایم و این طرح جزء پروژه های اولویت دار ما در استان است.

وی با اشاره به سرقت تاسیسات روشنایی در جاده های استان، گفت: در این راستا ضرورت دارد که نیروی انتظامی همکاری لازم را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته باشد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close