اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: معلمان فرهنگ كار گروهی را به دانش‌آموزان بياموزند

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: معلمان از فرصت تحصيل دانش‌آموزان بهره برده و علاوه بر تعليم و تعلم، فرهنگ كار گروهي را به آنان بياموزند.

به گزارش فارس، رضا آریایی در آئین نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دوره اول امام زمان (عج) اظهار کرد: معلمان فرهنگ کار گروهی و دسته جمعی را به دانش‌آموزان بیاموزند و آن‌ها را برای حضور در جامعه مهیا کنند.

وی با اشاره به آمار قبولی دانش‌آموزان بروجردی در کنکور امسال بیان کرد: این قبولی‌ها باید الگویی باشد برای دانش‌آموزانی که در می‌خواهند در کنکور شرکت کنند

فرماندار بروجرد از نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کشور یاد و  عنوان کرد: زمانی این سرمایه‌های می‌تواند به تعالی برسد که نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تعلم درستی داشته باشیم.

آریایی با اشاره به نقش مدرسه در آشنا ساختن دانش‌آموزان با قوانین و مقررات و آماده ساختن آن‌ها برای حضور در جامعه خاطر نشان کرد: در مدرسه دانش‌آموزان با افکار، عقاید، لهجه‌ها و قومیت‌ها آشنا شده و خود را برای حضور در جامعه مهیا می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان در مدرسه می‌آموزند که به قوانین و مقررات احترام گذاشته و بین نیازهایشان و شرایط موجود در جامعه تعادل برقرار کنند.

فرماندار بروجرد از معلم به عنوان یکی از ابزارهای مهم در نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش یاد و تاکید کرد: معلم در کنار داشتن تخصص و تعهد باید به این شغل دشوار علاقه داشته باشد، چرا که بدون این مهم معلم در کارش موفق نخواهد بود.

آریایی از معلمان به عنوان الگوهای بسیار موثر و راهگشا برای دانش‌آموزان یاد کرد و افزود: آنان باید دانش‌آموزان را با کتاب و کتاب‌خوانی آشنا کنند، چرا که آشنا بودن جامعه با کتاب موجب پیشرفت آن جامعه می‌شود.

وی همچنین از معلمان خواست که کار گروهی را به دانش‌آموزان بیاموزند، بیان کرد: متاسفانه در حالی در کشور ما فرهنگ کار گروهی و جمعی ضعیف است که بدون کار گروهی به موفقیت دست نخواهیم یافت.

فرماندار بروجرد همچنین از دانش‌آموزان خواست که از سال‎های تحصیل خود حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند و تاکید کرد: البته این مهم جز در سایه رشد و آگاهی تحقق پیدا نمی‌کند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close