اخبار بروجرد

رئیس شورای شهر بروجرد: انتقاد مردم به ایجاد دودستگی در شورا را می‌پذیرم/تلاش برای تقویت روحیه اتحاد بین شورایی‌ها

روزهای بروجرد- رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: انتقادات مردم در خصوص ایجاد دو دستگی در شورای شهر بروجرد را به دیده منت می‌پذیرم.

موسی نیکوکار در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به انتقادهای مطرح شده از سوی افکار عمومی مبنی بر ایجاد دو دستگی در شورای پنجم شهر بروجرد و تقسیم آن به دو گروه چهار و پنج نفره اظهار کرد: با این انتقاد مردم موافقم و آن را دیده منت قبول دارم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای پایه‌ریزی شوراها این اختلافات و دو دستگی‌ها وجود داشته است، بیان کرد: البته اختلاف نظر و سلیقه بین اعضای شورای شهر بروجرد ناشی از اختلاف بر سر منافع شخصی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد خود را عمل‌گرا خواند و تاکید کرد: بنده نه از طیف سیاسی چپ هستم و نه راست، ‌بلکه کار را ملاک عمل و سرلوحه خود قرار می‌دهم.

نیکوکار که چندی پیش به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شده است، تصریح کرد: هدفم این است که اتحاد بین ۹ عضو شورا تقویت شده و وحدت میان آنان در جهت منافع و مصالح شهر شکل گیرد.

وی با پذیرش انتقاد افکار عمومی به ایجاد دودستگی در شورای پنجم شهر بروجرد عنوان کرد: به دنبال این هستم که شورایی آرام، همگون و منسجم داشته باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اتفاق نظر بین اعضای شورای شهر در جهت منافع و مصالح مردم، ابراز امیدواری کرد که تضارب آراء بین شورایی‎ها نیز در این جهت و سمت و سو داشته باشد.

گفتنی است، ایجاد دو دستگی در شورای شهر بروجرد آن هم در پارلمان محلی که شالوده و ماهیت آن حول محور خرد جمعی و اصل مشورت شکل گرفته است، از مهمترین انتقادات مردمی به منتخبان خود در شورای پنجم است.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close