لرستان

سی امین جشنواره تئاتر لرستان در ایستگاه پایانی؛ «افسانه امیل و ممیل» با کسب ۱۰رتبه برتر راهی جشنواره تئاتر فجر شد

روزهای بروجرد- سی امین جشنواره تئاتر لرستان برگزیدگان خود را شناخت تا این بار «افسانه امیل و ممیل» راهی جشنواره بین المللی تئاتر فجر شود.

به گزارش مهر، مراسم اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر لرستان روز دوشنبه در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار شد و برگزیدگان بخش های مختلف معرفی شدند.

در بخش اقلام تبلیغاتی، هیأت داوران جشنواره جایزه برترِ را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراح آفیش و بروشور نمایش «افسانه امیل و ممیل»، حسین مهدیان از شهرستان دورود اهداء کرد.

هیأت داوران جشنواره، جایزه برتر بخش طراحی نور را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به وحید اکبری طراح نور نمایش «پرده» از شهرستان کوهدشت، اهداء کرد.

جایزه برتر طراحی لباس به «گنج خسیس» رسید

در بخش طراحی لباس هیأت داوران جشنواره با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی، از عباس خسروی طراح لباس نمایش «مضحکه طبخ و طرب» از شهرستان بروجرد تقدیر کرد و جایزه برتر طراحی لباس را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی، به پویا حسنوند طراح لباس نمایش «گنج خسیس» از شهرستان خرّم آباد، اهداء کرد.

همچنین در بخش طراحی صحنه،  هیأت داوران جشنواره جایزه برتر را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به محسن فراهانی طراح صحنه نمایش «افسانه امیل و ممیل» از شهرستان دورود، اختصاص داد.

هیأت داوران جشنواره در بخش موسیقی، با اهداء لوح تقدیر و جایزه ی نقدی، از گروه سازنده موسیقی نمایش «گنج خسیس» از شهرستان خرّم آباد تقدیر کرد و جایزه برتر موسیقی را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به پوریا لک سازنده موسیقی نمایش «افسانه امیل و ممیل» از شهرستان دورود، اهداء کرد.

رتبه اول و دوم بازیگری زن به «افسانه امیل و ممیل» تعلق گرفت

جایزه سوّم بازیگری زن سی امین جشنواره تئاتر لرستان به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به مینا دهقان پور برای نمایش «سکرت و ساطور» از شهرستان خرم آباد و فائزه کرمی راد بازیگر نمایش «پرده» از شهرستان کوهدشت تعلق گرفت.

جایزه دوّم بازیگری زن به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی، به فاطمه سرمدی بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» از شهرستان دورود اهداء شد و جایزه نخست بازیگری زن به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، به معصومه رضایی بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» از شهرستان دورود تعلق گرفت.

«هیپوفیز» جایزه نخست بازیگری مرد را گرفت

در بخش بازیگری مرد، هیأت داوران جشنواره جایزه ویژه بازیگری مرد، به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به ناصر جودکی بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل»  از شهرستان دورود اهداء کرد، همچنین با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی، از علی دهریزی، مسعود کردی، حامد گودرزی، حمید میرزایی و سامان شکیبا بازیگران نمایش «تراژدی سربازهای کوکی»  از شهرستان بروجرد، تقدیر کرد.

جایزه سوّم بازیگری مرد به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی، به طور مشترک به رضا حاجیوند بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» از دورود و پویا حسنوند بازیگر نمایش «گنج خسیس»  از خرم آباد رسید؛ جایزه دوّم بازیگری مرد به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به حسین مهدیان بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» از شهرستان دورود تعلق گرفت و جایزه نخست بازیگری مرد نیز به بهفر سماواتیان بازیگر نمایش «هیپوفیز» از شهرستان بروجرد اهداء شد.

در بخش نمایشنامه نویسی، هیأت داوران جشنواره با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از یدالله شعبان نویسنده نمایشنامه «سکرت و ساطور» از شهرستان خرّم آباد تقدیر کرد و جایزه نخست نمایشنامه نویسی را به شهاب امرایی نویسنده نمایشنامه «افسانه امیل و ممیل»  از شهرستان دورود اهداء کرد.

«افسانه امیل و ممیل» به جشنواره فجر رفت

در بخش کارگردانی نیز هیئت داوران جشنواره با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از عرفان مقصودی کارگردان نمایش «هیپوفیز»  از شهرستان بروجرد تقدیر و جایزه نخست را به شهاب امرایی کارگردان نمایش «افسانه امیل و ممیل» از شهرستان دورود اهداء کرد.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران سی‌امین جشنواره تئاتر استان لرستان، از میان آثار به نمایش درآمده در این جشنواره تنها، نمایش «افسانه امیل و ممیل» به کارگردانی شهاب امرایی از شهرستان دورود را به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی کرد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close